fbpx

Cele mai bune pompe de bicicleta

Am modificat articolul ultima data pe: 17.09.19

 

Cea mai buna pompa, de bicicleta – Recomandarile noastre pentru 2019

 

 

Sa ai  o pompa de bicicleta este una dintre masurile cele mai simple pe care ti le poti lua, in care obisnuiesti sa te deplasezi pe doua roti sau pleci des in calatorii cu acest vehicul. Optiunile de cumparare sunt multe, insa daca vrei sa fii la curent cu noile produse de pe piata si cu dotarile acestora, un ghid precum cel de mai jos te va ajuta. Daca totusi nu te intereseaza sa aprofundezi subiectul, si preferi sa cumperi rapid o pompa de bicicleta clasica, de mana, iti recomandam produsul Geko Premium 38×520. Are indicator care iti arata in timp real ce presiune pompezi in interiorul anvelopelor, iar valoarea maxima atinsa e de 150 psi (10 bar), astfel ca iti va fi de folos, indiferent de tipul vehiculului detinut. In plus, e o pompa solida, din otel, cu un furtun lung de 63 cm si usor de manevrat, precum si cu o baza ce-ti ofera stabilitate pe sol. In plus, pretul e si el unul avantajos. In cazul in care esti interesat sa cumperi o pompa-mini, portabila, pe care sa o transporti in rucsac, poti fi inspirat alegand modelul BBB HoseRoad telescopic.

 

 

Tabel de comparatie

 

Plusuri
Minusuri
Concluzie

Cea mai buna!

Geko Premium 38x520
Click aici pentru pret!

Acesta e un model clasic ce necesita forta mainii pentru umflare, care este echipat cu un manometru ce afiseaza un interval de presiune de 0-8 bar si care te informeaza cu privire la valoarea din interiorul cauciucurilor, asa incat sa nu le spargi din greseala. Totodata, este un produs durabil (din otel), cu o baza stabila si foarte simplu de utilizat.

Desi nu va ocupa mult spatiu de depozitare, nu putem spune ca e un produs portabil, fiind prea greu si voluminos, pentru a-l cara in spate, in timp de pedalezi.

Avand in vedere pretul si calitatea constructiei, precum si faptul ca poate fi utilizat si pentru alte obiecte de umflat, vei face o investitie profitabila.

A 2-A OPTIUNE!

BBB HoseRoad telescopic
Click aici pentru pret!

Acest model telescopic furnizeaza o presiune de pana la 8 bar, si care se remarca printr-un design compact (cantareste 120 de grame si masoara 19 cm), astfel ca il poti monta pe bicicleta (suportul de prindere e inclus) si cara dupa tine, atunci cand te aventurezi in calatori mai lungi, in care exista riscul de dezumflare a anvelopelor.

Ca orice alt produs portabil, gandit pentru a fi transportat usor pe doua roti, si cel de fata are un pret ceva mai ridicat, cel putin comparativ cu modelele clasice.

E una dintre optiunile cele mai la indemana la care poti apela, pentru a nu ramane niciodata in pana, atunci cand te afli cu bicicleta pe drum.

BBB BMP-57 WindGun S
Click aici pentru pret!

Mini pompa cu manometru afiseaza o presiune interioara de pana la 100 psi, si care este compatibila cu toate tipurile de valve, ceea ce iti ofera multiple posibilitati de utilizare, fie ca detii o bicicleta cu janta mai lata sau mai subtire. Se remarca si prin portabilitatea sa (136 de grame si 25 de centimetri lungime).

Cele doua valve duble vor trebui atasate direct pe gura de umflare, astfel ca necesita mai multa indemanare.

Avand in vedere dotarile produsului, dar si raportul calitate - pret satisfacator, credem ca investitia nu poate fi decat reusita.

 

 

Cum alegi o pompa buna, de bicicleta 

 

Ghidul cumparatorului

Daca iti place mult sa pedalezi, fie prin oras, fie pe drumuri de munte, cu siguranta te-ai gandit macar o data sa-ti achizitionezi o pompa de bicicleta, pentru a evita evenimentele neplacute ca, de pilda, o pana de cauciuc. In plus, stim cu totii ca mersul pe doua roti nu doar ca-ti sculpteaza frumos picioarele si iti tonifica posteriorul, ci te ajuta si sa nu ramai prinsa in trafic, lucru pe care-l uraste oricine, mai ales in cladura toropitoare a orelor de varf.  Insa daca nu vrei sa ai probleme cu camera vehiculului si sa te bucuri de plimbare, un asemenea dispozitiv e necesar.

Ca atare, noi am incropit un ghid pentru fiecare utilizator, fie el ciclist profesionist sau amator, pentru a-l ajuta sa aleaga pompa de bicicleta potrivita pentru el, respectand cele mai importante caracteristici de selectie.

Tipologia: in functie de acest aspect, pompele de bicicleta pot fi categorisite astfel: de picior (podea), compacte si pompe cu cartus CO2. Bineinteles ca mai exista si cele de mana, respectiv pentru suspensii, dar acestea sunt cel mai des intalnite si intrebuintate.

Compatibile, de regula, cu valvele auto (Schrader), cele dintai sunt potrivite pentru uzul in garaj si pot fi stocate intr-un dulap in care pastrezi tot felul de unelte. Se folosesc inainte de a pleca la plimbare, pentru a avea garantia ca rotile sunt umflate asa cum trebuie si ca nu te vor lasa la greu.

Totodata, avand in vedere ca esti nevoit sa pui piciorul pe baza produsului si sa te folosesti de puterea bratelor ca sa impingi manerul de tip T in jos pentru a livra aer in interiorul pneului, se numara printre cele mai stabile alegeri pe care le poti face, intrucat capacitatea disponibila de umplere cu aer va fi mult mai mare. Majoritatea modelelor vin insotite de manometru, astfel ca vei sti exact cata presiune se afla in anvelope. De asemenea, sunt cele mai sigure optiuni de pompare a aerului.

Pompele compacte sunt cele mai des intalnite, caci sunt foarte usor de transportat, ceea ce inseamna ca necesita un spatiu de amplasare minim si ca le poti purta cu tine oriunde calatoresti, mai exact pot fi atasate in diferite locuri de pe rama vehiculului cu doua roti. Spre deosebire de primele modele, care necesita achizitionarea unui adaptor separat pentru a fi compatibile cu valvele de bicicleta (Presta), acestea au un astfel de accesoriu inclus, iar partea frumoasa consta in compatibilitatea sporita pe care o prezinta cu ambele tipuri de valve. Pot fi achizitionate si in versiunea cu debit de aer dublu.

Pentru a functiona, se demonteaza capacul si se actioneaza levierul in jos, componenta interioara formata dintr-o sectiune cilindrica din cauciuc si alta din plastic urmand sa fie scoasa dinauntrul pompei. Pentru a putea fi adaptata ventilului Schrader sau Presta, este necesar ca cele doua piese interne sa fie schimbate intre ele. Ulterior, se introduce inapoi in interiorul dispozitivului si se strange foarte bine capacul. Inainte de a folosi pompa, se recomanda ca levierul sa fie lipit de aceasta si ca, imediat dupa introducerea sa in valva, sa fie tras in asa fel incat sa formeze un unghi de 90°.

Numeroase pareri despre cele mai bune pompe de bicicleta le recomanda pe cele cu cartus de CO2, deoarece iti poti umfla cauciucurile intr-un timp foarte scurt, printr-o simpla apasare de buton. Mai mult decat atat, sunt cele mai usoare si mai mici modele de pe piata, beneficiind de o portabilitate extrem de ridicata. Totusi, va trebui sa ai cu tine de fiecare data minim doua cartuse, caci unul singur ofera aer suficient doar pentru un pneu gol. Investitia este insa mai mare, caci trebuie inlocuite mult mai des. Totodata, foloseste-le cu o manseta din neopren sau cauciuc peste ele, pentru a evita arsurile din palma ce pot surveni in momentul depresurizarii.

 

Capetele de pompare si valvele: exista doua tipuri de valve: Schrader (auto, putin mai groase) si Presta (de bicicleta, mai subtiri). Cele dintai se intalnesc pe anvelopele autoturismelor si pe rotile bicicletelor cu janta mai lata, si consta intr-un ventil in care este insurubata o supapa care functioneaza prin utilizarea unui arc. Acestea au 8 mm grosime si se folosesc adesea pentru bicicletele hibride (cross).

In ceea ce priveste valvele Presta, trebuie spus ca sunt utilizate cu precadere la vehiculele pe doua roti si ca au un diametru mai mic decat primele, si anume de 6 mm. Jantele concepute pentru astfel de ventile au gaura mai mica si nu suporta alt tip de valve. Plusul lor consta in lipsa arcului, fapt care le permite sa fie umflate mai usor, insa tine cont de faptul ca, imediat dupa livrarea aerului in anvelopa, capacelul trebuie infiletat la loc.

Ei bine, un numar mare dintre cei doritori sa afle unde gasesc pompe de biciclete la preturi bune ceilalti ciclisti, sunt interesati de un produs cu care sa poata umfla toate tipurile de valve, indiferent daca este necesara sau nu inversarea pieselor interne intre ele.

O atentie deosebita o merita, deci, capetele de pompare, intrucat de ele depinde usurinta cu care poti atasa/detasa dispozitivul la ambele ventile. Cu alte cuvinte, asigura-te ca acestea ofera o buna etansare in jurul robinetului, caci altfel riscul ca aerul sa se scurga in timpul pomparii este destul de mare, iar tu nu vei face altceva decat sa pierzi energie.

Exista pompe care folosesc acelasi “port” pentru ambele supape, dar si modele care folosesc un anumit capat pentru fiecare ventil. Acestea pot fi adiacente, pe parti opuse ale mandrinei sau pot necesita sa fie interschimbate. Oricum ar fi, opteaza intotdeauna pentru capetele din metal, caci asigura o durata de viata mai mare a pompei.

 

Presiunea aerului: reprezinta duritatea la care este umflata anvelopa, iar in cazul bicicletelor aceasta variaza in functie de tipul cauciucului si scopul lui. De regula, se masoara in PSI (Pound per square inch) sau Bar (bari) si reprezinta un aspect foarte important, caci anvelopele trebuie verificate si intretinute corespunzator, daca le doresti o durata de viata cat mai lunga, mai ales ca, in cazul unor variatii ale presiunii, performantele acestora vor fi afectate intr-un mod serios.

Si desi presiunea corecta in anvelope depinde de o multime de factori, precum dimensiunea cauciucurilor si grosimea lor, greutatea ciclistului etc., pentru a beneficia de o tractiune optima, valorile recomandate de experti arata cam asa: biciclete de sosea – 80-130 PSI; hibride (cross si trekking) – 30-70 PSI; de munte – 30-60 PSI.

Cel mai bine insa este sa cauti eticheta de rating PSI, aflata pe partea laterala a pneului, si sa alegi o pompa care sa poata livra presiunea aerului indicata sau sa o depaseasca, astfel incat sa poti umfla anvelopele in mod adecvat si sa pedalezi in siguranta.

Durabilitatea: de regula, pompele de bicicleta portabile se uzeaza mult mai repede decat cele de podea si nu e de mirare daca avem in vedere faptul ca le purtam cu noi peste tot. Ca atare, uita-te intotdeauna dupa un produs realizat dintr-un material solid, rezistent la uzura, cum este, spre exemplu, aluminiul. Acesta nu este doar durabil, ci si foarte usor, asa ca iti va fi destul de simplu sa manevrezi pompa. Bineinteles ca pe piata vei gasi si modele confectionate din plastic, care pot fi achizitionate la un pret mult mai redus, insa acestea nu dau dovada de aceeasi stabilitate si se pot deforma usor.

In incheiere, iti spunem ca Internetul este plin de oferte avantajoase cand vine vorba de echipamente pentru bicicleta si ca pune la dispozitia clientului o varietate de modele din care acesta poate alege, asa ca, daca te-ai intrebat macar o data “Unde gasesc pompa de bicicleta la un pret bun?”, mediul online este raspunsul.

 

 

Modele recomandate in 2019

 

 

Geko Premium 38×520 

 

Geko Premium 38×520 este o pompa de mana fiabila, pe care ti-o recomandam nu doar pentru umflarea rotilor de bicicleta, dar si a altor obiecte. Nu vei da gres, intrucat produsul este prevazut cu un indicator de presiune, reprezentat de un display analog cu ac, pe care poti urmari care e presiunea maxima creata in interiorul obiectului in care introduci aerul (10 bar/150 psi).

Aceasta pompa de mana are corpul confectionat din otel, iar baza e una larga, astfel ca va avea stabilitate pe solul de langa bicicleta. De asemenea, are maner lat, manipularea facandu-se fara efort, iar inaltimea la care ajunge e de 52 cm (va trebui totusi sa te apleci, insa dimensiunea e suficient de redusa incat sa nu ocupe spatiu mult la depozitare sau transport). Furtunul are o lungime de 63 cm.

Mai trebuie spus ca e o pompa neagra, rezistenta la uzura, iar pretul e si el unul avantajos. Nu in ultimul rand, vei primi si un certificat de garantie, valabil pentru 24 de luni.

 

Avantaje:

Pompa de mana cu care poti umfla anvelopele mai multor tipuri de biciclete (cursiere, trekking, de munte).

Vei putea verifica constant presiunea interioara, multumita indicatorului din dotare.

Are o constructie care ii ofera stabilitate si este simplu de utilizat.

E livrata alaturi de garantie, un semn in plus al calitatii sale.

 

Dezavantaje:

Avand un corp confectionat din otel, produsul e mai greu comparativ si, implicit, mai putin portabil.

 

 

 

 

BBB HoseRoad telescopic 

 

Iti propunem o pompa telescopica, cu un corp realizat din aluminiu, cu care te poti echipa de fiecare data cand pleci cu bicicleta la drum, si vrei sa preintampini orice problema ar aparea legata de integritatea cauciucurilor. Iar daca nu ne crezi cand iti vorbim de portabilitatea sa, afla ca are o lungime de doar 19 cm si o greutate de 120 de grame, asa ca iti dai seama singur cat de usor e de introdus in buzunarul unui rucsac.

Capul este compatibil cu valve de tip Presta si auto, ceea ce inseamna ca poti folosi pompa pentru a umfla anvelopele unor biciclete cu janta mai lata, dar si a unora mai subtiri. De asemenea, are protectie impotriva prafului, iar furtunul poate fi extins, in cazul in care e necesara mai multa distanta pentru a ajunge la valva.

Nu in ultimul rand, poate furniza o presiune de pana la 18 bar (115 psi), fiind excelenta mai ales daca detii un mountain bike sau o bicicleta de trekking.

 

Avantaje:

Pompa telescopica, cu un mecanism facil de actionat.

Prezinta portabilitate inalta, avand 120 de grame si o lungime de 19 cm.

Poate fi folosita pentru valve subtiri de bicicleta, dar si auto.

In pachet e inclus si un suport de prindere pe bicicleta.

 

Dezavantaje:

Vorbim de un model mai performant, astfel ca si pretul e pe masura.

 

 

 

 

BBB BMP-57 WindGun S 

 

BBB BMP-57 WindGun S este o mini-pompa de bicicleta cu piston metalic, care ii confera un volum de pompare inalt, astfel ca vei incarca rapid interiorul anvelopelelor. Are corpul facut din aluminiu, astfel ca e rezistenta fara a fi grea: cantareste doar 136 de grame, iar lungimea e de 250 mm.

Incorporeaza manometru ce afiseaza presiunea interioara si in bar, si in psi. De mentionat ca valorile maxime citite sunt 7 bar sau 100 psi. De asemenea, trebuie mentionat ca poate lucra cu toate tipurile de valve, si cu cele prezenta la bicicletele subtiri, si cu cele de la anvelopele auto.

Cele doua valve sunt acoperite cu un capac, care are rolul de a le proteja de praf, asa incat sa nu existe riscul de a se infunda cu murdarie si ingreuna procesul de pompare. Produsul este oferit impreuna cu garantia de 2 ani.

 

Avantaje:

Pompa cu manert “T”, cu corp din aluminiu, foarte usor (136 de grame).

Atinge o presiune maxima de 100 psi si include manometru.

Este compatibila cu valve de tip Presta si Schrader.

Vine cu garantie de 24 de luni.

 

Dezavantaje:

Nu are furtun, ceea ce poate ingreuna utilizarea pentru anumiti utilizatori.

 

 

 

 

Force Fork

 

Force Fork este o pompa recomandata ciclistilor care detin o bicicleta de munte cu suspensii pneumatice. Cu alte cuvinte, daca vrei sa abordezi trasee mai denivelate si mai complicate, iar vehiculul tau sa dea dovada de eficienta maxima atat la urcare, cat si la coborare, n-ar trebui sa treci cu vederea acest produs.

Avand o lungime de 25 de cm si o greutate de 201 g, o poti purta cu tine pe traseele montane, pentru a avea certitudinea ca furca bicicletei este umflata corespunzator, in functie de greutatea ta si ca astfel performantele nu vor lasa de dorit. Include un manometru ce poate citi pana la 290 PSI.

Corpul este confectionat din aluminiu, laudandu-se cu o durata de viata destul de mare, asadar nu vei fi nevoit sa achizitionezi un produs nou prea curand. Prezinta, de asemenea, un bun raport calitate – pret, avand in vedere ca include si o garantie extinsa pe 24 de luni.

 

Avantaje:

Este echipata cu manometru, asa ca poti verifica presiunea din furca.

Nu este voluminoasa, garantand o manevrabilitate facila.

Este realizata din materiale solide, comportandu-se bine in timp.

Include o garantie pe 2 ani.

 

Dezavantaje:

Este o pompa speciala, dedicata, asa ca nu poate fi folosita la bicicletele fara suspensii.

 

 

 

 

KTM Hybrid 

 

Pentru cei interesati de o pompa de bicicleta la un pret bun, multi utilizatori considera ca nu exista solutie mai buna decat KTM Hybrid. Special conceputa pentru bicicletele de tip MTB, este partenerul ideal pe traseele variate de munte, caci se ingrijeste sa livreze o presiune de 100 PSI in anvelope.

Cu alte cuvinte, iti garanteaza ca ofera suficient aer cauciucurilor, pentru a minimaliza riscul aparitiei penelor pe teren pietros, dar si pentru a transmite cat mai multa forta catre pamant, in cazul in care drumul este noroios.

Este alcatuita din aluminiu, fiind usoara si, deci, facil de manevrat, transportat si depozitat, fiind totodata dotata cu supapa dubla cu maneta de blocare, ceea ce inseamna ca riscul ca aerul sa se scurga in timpul pomparii este unul redus si ca pneurile vor fi umflate corespunzator. Beneficiaza, de asemenea, de maner ergonomic si de un manometru, pentru citirea exacta a presiunii introduse in cauciuc.

 

Avantaje:

Realizata din aluminiu, rezista bine la uzura, fiind totodata usoara.

Este o mini-pompa, beneficiind de portabilitate crescuta.

Include manometru, pentru precizie optima.

Produsul prezinta un bun raport calitate – pret si include o garantie pe 2 ani.

 

Dezavantaje:

Este gandita special pentru umflarea anvelopelor bicicletelor mountain bike (MTB).

 

 

 

Pegas Mini

 

In cazul in care nu vrei sa faci o investitie serioasa, fie ca nu iti permite bugetul, fie ca stii ca nu vei folosi pompa foarte des, acest produs poate fi ceea ce ai nevoie. E vorba de o pompa compacta, cu maner T si cu actionare manuala, conceputa pentru umflarea rotilor cu camera.

Producatorul o recomanda pentru ciclistii care practica touring si se afla la un nivel intermediar, intrucat poate furniza foarte rapid presiunea ceruta. Totusi, tine cont ca nu este echipata cu un manometru. De asemenea, e compatibila cu calve tip Presta, insa este prevazuta cu un adaptor tip clema, care o face potrivita pe atasarea valvelor auto.

Pe suprafata acesteia gasesti inscriptia logoului Pegas, insa nimic nu te opreste sa o utilizezi si pentru alte marci de biciclete. Mai mentionam ca are culoare argintie si cantareste 1000 de grame. De asemenea, are suport de fixare pe vehicul.

 

Avantaje:

Model de mana, pentru ciclism.

Poate functiona cu valve de tip Presta si Schrader, multumita unui adaptor tip clema.

Este prevazuta cu un sistem de prindere pe cadru.

Poate fi achizitionata la un pret redus.

 

Dezavantaje:

Nu dispune de un manometru pentru citirea presiunii administrate.

 

 

 

 

Force Travel

 

Force Travel este o pompa de bicicleta ieftina si buna, iar daca prima parte a afirmatiei este sustinuta de pretul accesibil, cea de-a doua rezida in caracteristicile speciale care o reprezinta. Dedicata uzului personal, aceasta face parte din categoria modelelor de podea si este confectionata din aluminiu, avand baza de plastic, ceea ce inseamna ca te poti bucura de ea multa vreme de acum incolo.

Insa motivele pentru care se afla in atentia cumparatorilor sunt: capul dual si compatibilitatea cu toate tipurile de valva, fapt care-ti permite sa o folosesti la mai multe tipuri de biciclete, precum si accesoriile care o insotesc si care pot fi utilizate pentru umflarea mingilor sau a saltelelor.

Avand o inaltime de 51 de cm si o greutate de 510 g, este capabila sa livreze o presiune de 160 PSI in anvelope, asa ca te poti increde in ea mai ales daca detii o bicicleta pentru sosea.

 

Avantaje:

O poti folosi si pentru umflarea mingilor sau a saltelelor.

Este compatibila cu toate tipurile de valva, asa ca nu ai nevoie de un adaptor pentru a o conecta la acestea.

Nu cantareste foarte mult, fiind usor de manipulat.

Pretul include si o garantie pe 24 de luni.

 

Dezavantaje:

Baza este facuta din plastic, astfel ca stabilitatea s-ar putea sa aiba de suferit.

 

 

 

 

Cum se foloseste o pompa de bicicleta

 

Stim, o pana de bicicleta poate fi extrem de enervanta, cu atat mai mult cu cat ai putea sa te plimbi si sa te relaxezi, in loc sa te murdaresti pe maini. Totusi, trebuie sa fii pregatit si pentru o asemenea eventualitate; presupunand ca deja esti echipat cu tipul de pompa corespunzatoare tipului de valva cu care sunt dotate anvelopele tale, iata ce ai de facut in continuare.

 

 

Cum se umfla, efectiv, roata?

Pornind de la premisa ca ai facut alegerea corecta in ceea ce priveste tipul de pompa, urmeaza sa inveti cum se ataseaza si cum se foloseste corect. Primul pas este sa desurubezi capacul valvei de la roata dezumflata si sa il pui intr-un loc sigur. Ai grija sa nu se rostogoleasca; un buzunar ar fi, probabil, mai potrivit decat asfaltul.

Deblocheaza pompa, in cazul in care este prevazuta cu un asemenea sistem. Conecteaza capatul pentru umflare la valva, rotindu-l pana la capatul filetului. Verifica intai daca prinderea este buna; daca aerul nu intra in roata, sau daca se aude suieratul caracteristic aerului sub presiune care “scapa”, desfileteaza si infileteaza din nou. Daca totul e in regula, continua sa pompezi.

Odata ce ai atins nivelul adecvat de presiune, pur si simplu te opresti din pompat, desfiletezi capatul pompei si infiletezi la loc capacelul valvei: piesa aceea mica, despre care ti-am spus ca trebuie sa o pastrezi intr-un loc sigur, ca sa nu se piarda.

 

Ce presiune trebuie sa fie in interiorul rotii?

Presiunea adecvata depinde de tipul de roata, de traseul pe care il urmaresti, ba chiar si de greutatea ta, ca utilizator. Cea mai sigura metoda este de a verifica specificatiile producatorului, care sunt disponibile pe anvelopa. In cazul in care ele nu sunt vizibile, poti verifica empiric, cu mana: pentru un MTB, de pilda, roata trebuie sa fie ferma, foarte putin compresibila cu degetele, din laterale. Nu depasi presiunea recomandata si nu incerca sa umfli prea mult cauciucul, caci te poti trezi cu o surpriza neplacuta.

Din contra, atunci cand se deplaseaza pe distante lungi, unii utilizatori prefera sa mentina valoarea presiunii un pic mai jos decat limita minima indicata, pentru un nivel superior de confort si amortizare. Este un obicei pe care nu il recomandam decat celor cu experienta, care vor sti sa determine granita dintre confort si riscul de a deteriora anvelopa, si sa nu o depaseasca.

 

Capacul valvei s-a blocat

Rezista impulsului nervos si tentatiei de a smulge, trage sau forta in vreun fel capacul valvei, caci zona este una destul de delicata, si risti sa sfasii cu totul cauciucul si sa sfarsesti cu o roata inutilizabila. Foloseste blandetea, rabdarea, apa sau un ulei special ca sa lubrefiezi filetul si sa il desfaci mai usor.

 

 

Depozitarea pompei

Majoritatea pasionatilor de mersul cu bicicleta vor avea o pompa practica, cu manometru, acasa, dar si una mica, de rezerva, pe care o vor purta cu ei, atasata cel mai probabil de cadrul vehiculului cu doua roti. Asta pentru ca, adevarata independenta consta si in remedierea unei pene, oriunde s-ar fi intamplat ea.

Atat in cazul piesei mari, de acasa, cat si a celei portabile, e indicat ca ele sa fie pastrate in conditi optime, care sa le prelungeasca viata, sa fie curatate de noroi daca au apucat sa se murdareasca, sa fie lubrefiate ori de cate ori e nevoie, folosindu-se un produs adecvat, si – element care merita mentionat, crede-ne – sa nu fie la indemana soriceilor. Cu o pasiune unica de a se strecura in spatiile nelocuite, ei par a fie interesati si de furtunele de cauciuc, de exemplu, fiind capabili de surprize neasteptate.

 

 

Marci populare:

 

Chiar daca esti pasionat de ciclism sau doar amator sigur vei avea nevoie la un moment dat nevoie de o pompa de bicicleta. Totusi, cand alegi una este bine sa tii cont de calitatea acesteia si de cat de usor iti va fi sa o porti cu tine. Pentru a gasi una potrivita poti incerca una din firmele specializate pe fabricarea de accesorii pentru ciclism: BBB, KTM, Lezyne.

Este o companie cu aproape 20 de ani de experienta in domeniul ciclismului care isi creaza produsele bazandu-se pe parerile si necesitatile consumatorului final, dar si ale angajatilor ce practica acest sport. A fost fondata in 1998, in Olanda, de catre doi pasionati ai bicicletei, Chris Koppert si Frank Moons.

Acestia au acumulat 100 de premii pentru produsele lor si pentru noutatile integrate in conceperea acestora. Ei se concentreaza pe imbinarea calitatii cu accesibilitatea si astfel au reusit de-a lungul timpului sa formeze o gama larga de accesorii (aproximativ 1500) care sunt vandute in 48 de tari.

Printre acestea putem mentiona casti, ochelari de protectie, pompe de bicicleta, papuci, unelte, obiecte de vestimentatie si multe altele. Prin sponsorizarea concursurilor nationale si internationale (Tour de France, World Cup Cross Country, Cyclo-cross) cu echipamente ei acumuleaza feedback pretios tocmai de la cei mai buni ciclisti din lume, pentru ca apoi sa integreze informatiile obtinute in designul si functionalitatea produselor lor.

Angajatii lor sunt foarte pasionati, fie ca se ocupa de partea de design, marketing, productie sau de website. Fabricile lor sunt raspandite in mai multe locatii din Europa si Asia.

Isi are originea intr-o afacere micuta  pe care Johann (Hans) Trunkenpolz a fondat-o in 1934, in Mattighofen, Austria. In 1953, Ernst Kronreif a devenit actionar al companiei care se numea pe atunci Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen. In 1964 au fabricat si testat prima bicicleta, pentru ca in 1989 sa ajunga la 1000000 de biciclete vandute in toata lumea, iar in 1999 la dublul acestui numar.

In 1992 compania a fost divizata in patru firme diferite: KTM Sportmotorcycle GmbH (motociclete), KTM Fahrrad GmbH (biciclete), KTM Kühler GmbH (radiatoare) si KTM Werkzeugbau GmbH (unelte). In 1994 au fabricat primul cadru din aluminiu care avea sa reduca mult din greutatea produsului final.

In 2005 au aparut si modelele cu cadru din carbon. In 2008 au ajuns la 3 milioane de biciclete vandute, iar in 2012 la patru milioane, evolutia lor fiind din ce in ce mai rapida. Anul 2010 a adus cu el inaugurarea primului sediu din Asia.

Dupa peste 50 de ani de experienta, KTM inca ofera produse de o calitate exceptionala imbinate cu tehnologii inovatoare, totul pentru a transforma experienta ciclismului intr-una de neuitat. Ei sponsorizeaza si unele mari tururi ale lumii (cum ar fi Turul Frantei) pentru a integra apoi feedbackul primit in noile game de produse.

Este o companie nou aparuta, in 2007, fondata de Micki Kozuschek, fost atlet profesionist. El si-a propus inca de la inceput sa creeze accesorii la fel de performante si bine gandite ca si bicicletele pentru care erau destinate. In prezent, firma este unul din liderii in domeniu, la nivel mondial.

Din 2011 s-a inceput fabricarea de becuri LED si lentile pentru a oferi cele mai bune solutii posibile pentru iluminatul si semnalizarea bicicletelor. Tot in acest an a fost introdusa tehnologia inovativa ABS pentru pompe, care permite aerului sa refuleze in furtun si o decuplare mai usoara de la nivelul valvei.

In 2015, firma s-a alaturat fluxului tehnologic prin producerea de sisteme de navigatie tip GPS usoare, cu functii multiple si accesibile. Printre accesoriile modificate in vederea atingerii unor noi standarde de perfomanta se afla si pompele manuale de bicicleta care la ora actuala sunt cele mai bune din lume.

Chiar daca sediul se afla in California, SUA, produsele sunt fabricate si asamblate in Taiwan sau in fabrici locale cu care sunt in colaborare. Firma sponsorizeaza atat evenimente, cat si sportivi cunoscuti (echipa Lotto-Soudal, Cedric Gracia, Danny MacAskill).

 

 


Alte produse recomandate, momentan indisponibile

 

Tour de France, podea, otel

 

Aceasta pompa Tour de France este un model de picior, ce trebuie asezat pe podea pentru a fi utilizat. Ea presupune folosirea fortei din brate si este foarte stabila si simplu de intrebuintat. E rezistenta si durabila, fiind realizata din otel. Este galbena cu negru si are imprimat pe suprafata cilindrului sigla brandului.

Dispozitivul adus acum in discutie va fi capabil sa furnizeze o presiune de pana la 160 PSI, ceea ce inseamna ca e recomandat inclusiv persoanelor care au biciclete pe care le folosesc pentru a face performanta. Pompa este dotata cu manometru, ceea ce va permite citirea cu usurinta a presiunii.

Nu exista in mediul online prea multe detalii legate de acest produs, motiv pentru care nu stim daca detine sau nu accesorii, ce dimensiuni are, care-i este greutatea sau alte astfel de informatii. Daca iti doresti aceasta pompa, o poti achizitiona la un pret accesibil. Transportul costa destul de mult, iar garantia este de doar 12 luni.

 

Avantaje:

Fiind un model de picior este simplu de intrebuintat.

E dotata cu manometru pentru masurarea exacta a presiunii.

E realizata din otel, material durabil.

Culoarea este una atractiva, mai ales pentru pasionatii celor mai mari tururi de ciclism.

 

Dezavantaje:

Lipsesc din mediul online o multime de informatii importante – dimensiuni, greutate, accesorii.

 

 

BBB AirStrike BFP-25DH

 

Cine nu-si doreste cea mai buna pompa de bicicleta pentru vehiculul sau pe doua roti? Probabil ca nu exista ciclist care sa raspunda negativ la aceasta intrebare. Asadar, daca vrei sa nu te confrunti cu o rezistenta la inaintare crescuta si cu un risc de pana sporit, o alternativa buna o reprezinta produsul BBB AirStrike BFP-25DH.

Fiind un model de podea extra lung, confectionat din otel pentru o durabilitate crescuta, acesta este capabil sa livreze o presiune de aer de 160 PSI pentru fiecare anvelopa, ceea ce inseamna ca il poti folosi fara probleme la orice cursiera sau bicicleta de sosea.

Avantajul major al pompei consta in prezenta capului dual, compatibil cu toate tipurile de valva, astfel ca nu vei mai fi nevoit sa achizitionezi un adaptor separat. Manerul ergonomic tip boomerang cu insertii kraton si baza de otel asigura o manevrare sigura si facila. Este dotat cu manometru, iar furtunul are o lungime de 120 cm.

 

Avantaje:

Cilindrul este confectionat din otel, ceea ce il face foarte rezistent.

Beneficiaza de un manometru de 2.5 inch, pentru o citire usoara si precisa a presiunii.

Este prevazuta cu un capac compatibil cu toate tipurile de valve.

Este dotata cu suport pentru picioare, pentru o manevrare sigura.

 

Dezavantaje:

Fiind un model de podea, confectionat din otel, portabilitatea este redusa.

 

 

BBB AirBoost BFP-2108

 

Un loc printre cele mai bune pompe de bicicleta merita, fara doar si poate, modelul BBB AirBoost BFP-2108. Pentru un dispozitiv pentru picior, acesta este destul de compact (620 mm), astfel incat ii vei gasi cu usurinta un loc de depozitare in garaj.

Mai mult decat atat, este capabil sa livreze o presiune de 130 PSI in cauciuc, fapt care-l recomanda cu precadere cursierelor si dispune de un ceas care indica valoarea aerului in roata.Pompa este compatibila atat cu valvele Schrader, cat si cu cele Presta, multumita capului DualHead.

Corpul este realizat din otel, pentru o durata de viata indelungata, iar baza este confectionata din compozit, asigurand o stabilitate optima utilizatorului. Manerul ergonomic faciliteaza procesul de umflare a rotilor. In concluzie, daca ceea ce cauti este o pompa de bicicleta care sa umfle anvelopele in mod corect si, prin urmare sa-ti ofere posibilitatea de a beneficia de rezistenta la inaintare redusa, aceasta este perfecta.

 

Avantaje:

Este prevazuta cu manometru, pentru masurarea presiunii cu precizie ridicata.

Este compacta (620 mm), fiind usor de manevrat si depozitat.

Confectionata din otel, rezista bine la uzura.

Dotata cu cap DualHead, nu necesita achizitionarea unui adaptor separat.

 

Dezavantaje:

Este potrivita pentru garaje si nicidecum pentru a fi “purtata” la drum.

 

 

Leave a Reply

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta despre
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 voturi, media: 5.00 din 5)
Loading...
DMCA.com Protection Status