n n
n
n
▷ Proteine pentru masa musculara, pentru incepatori. Analiza comparativa

Cea mai buna proteina pentru masa musculara, pentru incepatori

Am modificat articolul ultima data pe: 16.12.19

 

Cum aleg cele mai bune proteine pentru masa musculara, pentru incepatori

 

Ghidul cumparatorului

Daca deja ai inceput sa frecventezi o sala de forta, iar scopul tau e acela de-a dezvolta musculatura corpului, atunci probabil stii ca suplimentele proteice potrivite iti vor aduce rezultate mai rapid. Iar ghidul nostru te invata cum sa alegi un sortiment, prin cateva pareri despre cele mai bune proteine pentru masa musculara, pentru incepatori.

Fiind abia la inceputul calatoriei tale fitness, organismul tau are nevoie de o perioada de acomodare, in care sa echilibreze aportul nutritiv oferit de suplimente si de dieta. Persoanele cu experienta in culturism recomanda mai intai o formula de tipul inlocuitor de masa (meal replacement), deoarece, pe langa proteine, sunt inclusi si carbohidrati, vitamine si minerale. Dupa aceea, poti trece la o formula axata doar pe cresterea musculaturii.

In cazul in care incerci sa pierzi din depozitele de grasime, te indrumam spre sortimentele din proteina pura. E bine sa retii ca, cu cat sunt absorbite mai rapid, cu atat vei observa mai devreme o definire a muschilor.

E important sa cunosti sursa din care au fost extrase, pentru a sti cum sa profiti de suplimente. Cele mai utilizate raman cele obtinute din zer, multumita continutului proteic bogat, ratei rapide de absorbtie si energiei pe care o furnizeaza.

Pentru cei care au intoleranta la lactoza, o solutie inlocuitoare e cazeina. Totusi, aceasta e digerata mai greu, astfel ca o poti lua si seara, daca te asteapta un antrenament intens dimineata devreme.

Alte variante au la baza extract din oua, mazare, soia, chiar si cazeina, desi inca exista unele controverse legate de aceasta substanta.

Daca esti complet novice in acest domeniu, e bine sa stii ca exista si proteine izolate (contin lactoza in proportie redusa sau deloc, fiind cele mai concentrate), hidrolizate (sunt pre-digerate, deci mai usor de asimilat) si concentrate (sunt accesibile si includ grasimi, fiind deseori alegerea incepatorilor).

Mai trebuie sa cunosti ca nu toate sortimentele sunt pe baza de pudra, ci exista si batoane, ce nu necesita preparare.

Partea cea mai usoara e sa alegi aroma, unde sigur nu ai nevoie de ajutor (fructe, cocos, ciocolata, oreo etc. sunt foarte apreciate).

De asemenea, e imperativ sa verifici doza recomandata si sa nu o depasesti. Orice producator ofera astfel de informatii, iar in functie de ele, poti aproxima cate portii ofera produsul, asa incat sa alegi si cantitatea potrivita.

Mai jos, iti prezentam 3 tipuri de proteine pentru masa musculara, pentru incepatori, la un pret bun. Daca identifici un sortiment pe plac, il poti comanda repede, pe Internet.

 

 

Modele recomandate in 2019

 

 

X Whey

 

Cu un continut de proteine de zer in proportie de 80%, acestea sunt mai mult decat niste proteine pentru masa musculara, pentru incepatori, ieftine si bune. Sunt ceea ce are nevoie o persoana care abia a inceput sa traga de fiare si necesita energie, intrucat au absorbtie rapida, ce sprijina cresterea masei musculare.

Contine o varietate de substante nutritive benefice, precum lactoglobulina, lactoferina sau lactalbumina, dar si aminoacizi cu catena ramificata. Asadar, iti hranesti organismul, chiar in timp ce il stresezi, ceea ce mai reduce din efectele neplacute ale efortului fizic intens. In plus, l-glutamina din compozitie e cea care va impiedica dezintegrarea celulelor musculare, mentinand un tesut sanatos.

Producatorul recomanda o cantitate de 35 de grame, la fiecare portie (aceasta va furniza 28 de grame de proteina pura). Produsul are 1 kg, iar aroma si gustul sunt dulci, datorita combinatiei de ciocolata si cocos.

 

 

 

Myprotein Impact

 

Myprotein Impact este o formula tip pudra, iar daca e sa ne luam dupa consumatori, cu fiecare shake preparat te vei simti mai puternic si mai in forma. E potrivit incepatorilor, multumita continutului mare de proteina – 80 %, extras din zer.

Trebuie spus ca formula e saraca in grasimi si lactoza, suplinind in calciu si aminoacizi esentiali. Datorita acestui fapt, utilizatorul va reusi sa topeasca mai repede din stratul adipos, astfel ca greutatea acestuia va fi reglata. De asemenea, nu doar ca va contribui la dezvoltarea masei musculare, dar si la refacere, de aceea e indicat sa fie administrata la cel mult 30 de minute de la incetarea antrenamentului.

La fiecare 100 de grame de supliment, vei ingera 82 de grame de proteina. O portie are aproximativ 25 de grame, iar aceasta poate fi dizolvata in 150-250 ml de apa. Poti folosi si lapte, insa in combinatie cu aroma de ciocolata, poate fi prea dulce pentru unii utilizatori.

 

 

 

Max Protein Natural Plus

 

Max Protein Natural Plus e un supliment proteic care iti poate furniza energia necesara nu doar in cazul in care activitatea pe care o faci e ridicarea de greutati. Aceasta e o formula recomandata tuturor persoanelor active, fie ca inoata regulat, joaca fotbal ori volei, sau fac curse lungi cu bicicleta.

Continutul proteic este, in mod evident, unul ridicat si extras dintr-un mix de zer, WPC si izolat proteic din soia. De asemenea, suplimentul e scazut in grasimi, de aceea, orice incepator care vrea sa intre in deficit caloric si sa piarda cateva kilograme, poate incerca aceste proteine.

In compozitie sunt inclusi si indulcitori naturali, astfel ca shake-ul, care si asa are aroma de ciocolata, va fi delicios. Pudra poate fi combinata cu apa, lapte sau suc, o portie de 38 de grame trebuind a fi diluata in 250 ml. Borcanul are o cantitate de 1,5 kg.

 

 

 

Leave a Reply

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta despre
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 voturi, media: 5.00 din 5)
Loading...
DMCA.com Protection Status