fbpx

Cele mai bune ape de parfum, pentru femei

Am modificat articolul ultima data pe: 14.10.19

 

Cum alegi o apa de parfum buna, pentru femei

 

Ghidul cumparatorului

Apa de parfum este un tip de parfum care ofera o concentratie mare a substantelor aromate, de circa 10-20%. Este mai puternic si mai rezistent decat apa de toaleta, dar mai putin concentrat decat esenta de parfum. In general, apa de parfum este „o investitie”, deoarece costa mai mult, dar va fi si mai putin efemera decat variantele mai putin concentrate, asa incat este bine ca aroma sa ti se potriveasca.

Cele mai frumoase ape de parfum pentru femei pot deveni arome-semnatura, care sa te insoteasca mereu (le schimbi o data la cativa ani), ori in timpul zilei, ori la ocazii speciale.  Pentru a alege cea mai potrivita apa de parfum pentru tine, tine cont si de urmatoarele:

Un parfum cunoscut: daca nu ai de gand sa risti si ai gasit deja aroma perfecta in forma unei ape de toaleta, urmatorul pas este sa achizitionezi varianta mai concentrata. Aceasta va avea remanenta mai mare si va fi mai intensa, ceea ce este de dorit la multe parfumuri atragatoare, dar slabe. In plus, fiind mai intensa si mai remanenta, vei folosi mai putin produs. Apa de parfum ofera de obicei si o proiectie (zona din jurul tau in care poate fi simtita) mai mare decat apa de toaleta. Alegand o aroma deja cunoscuta, faci o investitie sigura, dar iti vor lipsi sentimentul de entuziasm si aventura cand incerci o aroma noua.

 

Notele: cu siguranta stii ca majoritatea parfumurilor sunt construite cu note de varf, de mijloc si de baza. In cazul apei de parfum, notele de baza sunt foarte importante, deoarece ele sunt de multe ori cele care sustin parfumul pe toata longevitatea sa. Uita-te ca notele de baza sa fie pregnante si/ sau complexe, pentru o aroma intensa si de durata – chihlimbarul, ambra, patchouli sau santalul sunt alegeri bune.

 

Anotimpul: apa de parfum este intensa si remanenta, motiv pentru care tinde sa fie mai potrivita pentru iarna. Desigur, exista si multe exceptii, dar majoritatea parfumurilor cu aceasta concentratie se potrivesc mai bine in aerul uscat si rece. Din acest motiv, notele cele mai potrivite sunt cele condimentate si calde, ce amintesc de sarbatorile de iarna, cum este vanilia. Daca ai achizitionat o apa de parfum in perioada verii si ti se pare ca „iti da dureri de cap”, nu uita sa o incerci din nou si in anotimpul rece.

 

Cantitatea si pretul: probabil ca ai remarcat ca apa de parfum este de obicei mai scumpa decat apa de toaleta si se pare ca nu este usor sa gasesti o apa de parfum ieftina si buna. Tine cont ca prima poate fi si de doua ori mai concentrata in substante volatile, ceea ce asigura succesiunea corecta a notelor dupa aplicare, pe o perioada lunga de timp. Din acest motiv, vei fi nevoita sa folosesti mai putina apa de parfum pentru a obtine un efect placut – 1-2 pufuri sunt suficiente pentru parfumurile de zi. Asadar, nu te simti obligata sa investesti intr-o apa de parfum de 100 de ml, deoarece una de 30 sau 60 de ml te va tine oricum cel putin cateva luni.

Pe internet ai mereu parte de oferte si promotii, poti compara descrieri si review-uri ale parfumurilor care te tenteaza, iar multi comercianti accepta retururi chiar daca ai desigilat produsul. Desi pare dificil, nu este chiar imposibil sa gasesti o apa de parfum ieftina si buna, care sa devina noul tau parfum-semnatura.

 

 

Modele recomandate in 2019

 

 

Dior J’ adore

 

1 jadore_355_1J’adore de la Dior este cea mai frumoasa apa de parfum de la Dior, conform multor utilizatoare.  Este un amestec de arome florale si fructate, exotice si luxoase, care confera impreuna senzatia de „sarutare de soare”.

Poate fi purtat in orice sezon, dar straluceste in anotimpurile racoroase, in contrast cu vremea mohorata de afara. Poate fi purtat in orice moment al zilei, dimineata fiind racoritor si fresh, iar seara senzual si feminin.

Notele sale de varf includ magnolie, mandarina si para, cele de mijloc se bazeaza pe tuberoza, iasomie, magnolie si trandafir, iar notele de baza sunt vanilie, mosc, lemn de cedru si fructe de padure. Aroma este initial dulce, puternic floral-fructata, urmand ca in continuare sa se dezvolte si sa se mentina notele de iasomie, pere si tuberoza, sustinute discret de aromele lemnoase si condimentate de la baza. Chiar daca este o aroma dulce si diafana, J’adore este un parfum remanent, 2-3 pufuri fiind suficiente ca sa mirosi splendid de dimineata pana dupa-amiaza.

 

Avantaje:

Cea mai frumoasa apa de parfum de la Dior.

Aroma floral-fructata, dulceaga si usor de purtat de catre orice femeie.

Poate fi atat un parfum de zi, cat si unul de seara.

Remanenta crescuta (peste 4-6 ore).

 

Dezavantaje:

Fiind o aroma foarte populara, lansata din 1999, s-ar putea sa constati ca nu este unic in grupul tau de cunostinte.

 

 

Thierry Mugler Alien

 

2 apa-de-parfum-alien-30-ml_355_1Alien de la Thierry Mugler este un parfum foarte popular in ultimii ani si reuseste, cu toate acestea, sa ramana deosebit. Aroma sa este bazata pe 3 ingrediente de baza: iasomia indiana deschide acest parfum, „inima” sa este lemnoasa, iar notele de baza sunt de chihlimbar alb. Rezultatul este o aroma dulce, feminina, intensa si puternic pudrata.

Acest parfum se adreseaza femeilor carora nu le este frica sa iasa in evidenta si este perfect pentru o noapte de dans. Fiind atat de puternic si usor de remarcat, nu ti-l recomandam pentru birou sau o ocazie formala.

Are o remanenta foarte buna, unele utilizatoare relatand ca aroma poate fi perceputa si dupa 12 ore. Alien este acel gen de parfum pe care fie il iubesti din prima si devii dependenta, fie  nu te impresioneaza  – noi credem ca sunt suficiente motive sa il iubesti, asa ca daca nu l-ai incercat inca, probabil ca este timpul. Daca nu iti va placea aroma, te poti consola cu sticluta foarte atragatoare, ce iti va infrumuseta noptiera sau biblioteca.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Thierry Mugler, cu note inconfundabile.

Remanenta foarte crescuta, peste 8 ore si chiar 12, pentru unele femei.

Aroma intensa, feminina si pudrata, care are totusi si o doza de „fresh”.

Design foarte atragator al sticlei.

 

Dezavantaje:

Fiind o aroma celebra si inconfundabila, poti constata ca mai este purtata de catre cineva in cercul tau de cunostinte.

 

 

Burberry Burberry

 

5Aceasta apa de parfum de la Burberry, care poarta numele celebrei firme de moda britanica, este cea mai potrivita aroma pentru anotimpul ploios sau friguros. Cu acest parfum, Burberry se adapteaza cu adevarat femeilor britanice, contracarand vremea ploioasa si inorata din aglomerata Londra cu o aroma dulce si feminina.

Notele dulci si fructate sunt acompaniate de vanilie si mosc, care amintesc de aromele sarbatorilor, fara a fi insa foarte puternice. Notele fructate (piersica si caisa) deschid acest parfum, urmate de iasomie, mosc si lemn de santal, iar baza are o doza puternica de vanilie, insotita de mosc si lemn de cedru. Este una dintre cele mai frumoase ape de parfum pentru femei, daca apreciezi aroma de vanilie.

Desi este dulce si condimentat, acest parfum nu este foarte intens, ci ramane foarte aproape de piele. Dupa 2-3 pufuri, aroma sa se simte la o distanta de doar cativa zeci de centimetri de tine, ceea ce este un lucru bun daca ai nevoie de un parfum pentru serviciu. Burberry Burberry pentru femei este o aroma calda, dulce si „egoista” – o vei imparti doar cu cei care merita sa se apropie suficient de mult de tine.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Burberry, cu o aroma eleganta.

Principalele note sunt cele fructate si de vanilie.

Aroma este usor de purtat si potrivita pentru orice varsta, daca apreciezi notele dominante.

Ramane aproape de piele, fiind o aroma discreta.

Remanenta crescuta, de peste 6 ore.

 

Dezavantaje:

Nu este parfumul potrivit pentru tine daca nu iti place vanilia.

Daca iti doresti un parfum care sa fie remarcat de catre ceilalti, probabil ca acesta nu este produsul ideal.

 

 

Dolce & Gabbana The One

 

7The one este considerat de multe femei ca fiind cea mai frumoasa apa de parfum de la Dolce Gabanna, fiind foarte populara inca de la lansare, in 2006. Este un parfum complex, cu note floral-oriental-condimentate, dulce si cu o aroma sesizabila de vanilie.

Din notele de varf, ies in evidenta piersica si fructele litchi, mijlocul este compus din crini, prune si iasomie, iar notele de baza includ vanilie, chihlimbar si mosc.

Per total, este un parfum puternic, cu o aroma intensa de fructe si vanilie, ce iti va crea instanta dorinta de a sta cuibarita cu partenerul, intr-un loc calduros. Intr-adevar, acest parfum este potrivit pentru iarna. Remanenta sa este moderata, de circa 4-6 ore, in functie de tipul de piele.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Dolce and Gabbana.

Aroma feminina si complexa, dulceaga, cu note floral-fructate si orientale.

Vanilia, impreuna cu alte note calde, amintesc de sarbatorile de iarna.

Poate fi purtat atat ziua, cat si seara, in functie de cantitatea pe care o pulverizezi si caracteristicile pielii tale.

 

Dezavantaje:

In ciuda compozitiei complexe, aroma de vanilie este destul de intensa, asa incat acest parfum ti se potriveste doar daca iubesti vanilia.

 

 

 

8Lady Million este varianta feminina la celebrul One Million de la Paco Rabanne. Este o aroma inconfundabila, ce a avut un mare succes inca de la lansare, in 2010. Aroma sa este dulce-citrica, florala, cu note puternice de miere si patchouli. Se potriveste in orice anotimp, aroma dulce fiind „temperata” de notele citrice si cele condimentate.

Notele de varf ale acestui parfum suntr neroli, lamaie si zmeura, cele de mijloc sunt de iasomie, floare de portocal si gardenie, iar baza este compusa din miere, chihlimbar si patchouli.

Cu toate acestea mierea va fi probabil principalul ingredient care te va „izbi” cand vei aplica acest parfum si va ramane cu tine pe toata durata desfasurarii aromelor componente. Sticluta este un subiect destul de disputat, forma sa de diamant si culoarea aurie fiind apreciata de unele utilizatoare si considerata opulenta de catre altele.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Paco Rabanne, varianta feminina la One million.

Aroma de miere cu note florale-citrice si patchouli.

Nu este prea dulce si poate fi purtat inclusiv in anotimpul calduros.

Usor de purtat la orice varsta ce trece de cea a adolescentei.

 

Dezavantaje:

Fiind foarte popular, s-ar putea sa fie greu sa faci acest produs parfumul tau semnatura.

 

 

Cum folosesti corect o apa de parfum

 

Cum deja stii ca o apa de parfum are un continut mai mare de uleiuri esentiale (pana la 20%) si, deci, un miros mai intens, ar fi necesar sa stii cateva lucruri despre cum poti beneficia de aroma aleasa pentru mai mult timp. In cele ce urmeaza am ales sa iti prezentam cateva sfaturi legate de folosirea corecta a acestor produse, incluzand alegerea notelor potrivite in functie de ocazie si momentul zilei.

 

 

Cand se face aplicarea

Se remarca o predilectie spre folosirea parfumurilor dupa dus sau baie, caci formula va avea o “durata de viata” mai mare pe pielea curata si hidratata. Totodata, daca folosesti geluri de dus sau sapunuri parfumate, e recomandat sa nu folosesti tonuri contrastante (a se evita, de exemplu, folosirea unui produs de spalare cu miros fructat sau floral daca se aplica un parfum acvatic sau aromatic, cu note de mosc).

 

Cum se aplica

Pentru eficienta maxima, flaconul ar trebui indreptat spre zona dorita si tinut la 12-15 cm distanta, astfel incat, la aplicare, pielea sa nu fie vizibil udata. Variantele fara efuzor necesita scurgerea catorva picaturi pe degete, dupa care se maseaza usor in epiderma cu miscari circulare delicate.

Iar, daca alegi sa iti improspatezi si parul, unde aroma va rezista pentru mai mult timp gratie fibrelor capilare, poti da cateva pufuri direct in plete sau pe pieptenele pe care il folosesti. Insa aici mentionam nevoia de a doza bine cantitatea, caci prea mult alcool iti poate usca suvitele.

 

Puncte de puls

Poate deja ai auzit de acest termen, insa nu iti dai seama de ce e important sa iti folosesti aroma preferata la incheieturile mainii, in spatele genunchilor, la gat sau in apropierea claviculei. Explicatia este ca, in aceste locuri, circulatia sangvina incalzeste mai mult pielea, fiind foarte aproape de suprafata, iar caldura se ridica in aer, scotand mai repede la iveala parfumul, in special pe cel in concentratie mai mare de uleiuri esentiale. Astfel, eficienta produsului va fi mai ridicata, iar persistenta mai mare, pierzandu-se mai putin din miros decat daca aplici pe haine, de exemplu.

Si, contrar sfatului popular de a-ti freca incheieturile pentru a imbogati aroma, e de preferat sa iti lasi zonele date cu parfum sa se usuce singure, pentru a nu descompune moleculele si a schimba aroma rezultata.

 

 

Reimprospatare

De obicei, reaplicarea aromei preferate tine de fiecare persoana in parte, caci unele vor dori sa miroasa mai intens, in timp ce pentru altele e de ajuns un puf. In general, parfumurile se pot reaplica odata la patru ore, cand incep sa se simte notele de baza ale produsului dar, pentru a nu ajunge de cealalta parte a baricadei si a parea ca te-ai scaldat in parfum, poti intreba o persoana apropiata daca ai nevoie de un retus sau nu. Asta pentru ca te vei obisnui cu mirosul si, chiar daca tu nu il mai simti, asta nu inseamna ca pentru cei din jurul tau nu este inca destul de puternic.

 

Cum alegi parfumurile in functie de sezon si momentul zilei

Desi, de multe ori, vei gasi in descrierea articolului daca este destinat purtarii la ocazii speciale sau in anumite anotimpuri, poti sa iei in considerare si cateva indicii stilistice si olfactive atunci cand iti alegi aroma preferata pentru un anumit sezon.

 

 

Sticlutele in culori pastel deschise (cu note verzi, florale, acvatice sau fructate) sunt de obicei destinate purtarii pe timp de zi, in sezonul cald, fiind mai usoare, aerate si subtile, in timp ce cele mai “intunecate” (arome intense orientale, lemnoase sau gurmande) se potrivesc noptii si sezonului rece, avand un miros mai intens, aromatic, scos in evidenta de temperaturile mai scazute.

Primavara se observa o predilectie catre mirosurile fresh, verzi, cu note de citrice, ierburi (menta, iasomie, busuioc) si flori.

Vara se folosesc mai ales tonuri florale mai reci, de iasomie, trandafir, bergamota, de exemplu, ce contrasteaza cu vremea fierbinte de afara, recomandandu-se aplicarea mai conservatoare a acestora.

 

 

Odata cu toamna intram in sezonul rece, iar temperaturile scazute de afara permit experimentarea cu parfumuri mai intense, in special cele lemnoase, ce evoca starea naturii: mosc, vetiver, patchouli, santal, ambra.

Iar iarna, tonurile orientale si cele condimentate sau gurmande sunt cele mai iubite, fiind puse mult in evidenta de vremea rece: vanilie, agar-agar, scortisoara, ciocolata, piele sau condimente.

 

 

Marci populare:

 

Daca nu esti inca hotarata in privinta acestui tip de produs, citeste scurtele prezentari ale catorva din cei mai importanti producatori de apa de parfum din comert: Dior, Thierry Mugler si Givency.

Initial o afacere de moda haute couture, aceasta companie europeana de produse de lux a fost fondata in 1946, in Paris, de reputatul Christian Dior. Un an mai tarziu, a fost comercializat si primul parfum intitulat Miss Dior, un succes rasunator in industria produselor de parfumerie, care se vinde si in prezent, fiind promovat de celebritati precum Natalie Portman, care a devenit imaginea produsului in 2010.

In prezent exista 196 de parfumuri in portofoliul companiei, dintre acestea amintim J’adore, o esenta de iasomie, ylang-ylang si trandafir de damasc, ale carei ambasadoare sunt actrita Charlize Theron si cantareata Rihanna; Hypnotic Poison, un parfum oriental intr-o faimoasa sticluta rosie tip flacon; Poison Girl, un produs cu note contrastante amare si dulci, feminine, pentru publicul tanar; si J’adore in Joy, un nou miros de primavara, cu note floral-fructate, lansat in 2017.

Dior nu vinde doar parfumuri si haine, avand o activitate intensa in lumea frumusetii si a modei si prin linia exclusivista de produse de machiaj si infrumusetare. Gama de cosmetice include produse pentru ochi, buze, fonduri si pudre de ten, oje si produse de manichiura, precum si pensule de machiaj. Produsele de ingrijire a pielii includ masti si creme de fata, articole de curatare, tratamente pentru pielea din jurul ochilor, creme si lotiuni de corp, articole cu factor de protectie solara si produse de ingrijire pentru barbati.

Compania are o prezenta covarsitoare pe piata, operand in 210 locatii de pe mapamond. De aici amintim 45 de filiale in Europa si nu mai putin de 210 sucursale in Asia.

Miresmele care apartin acestui brand frantuzesc iau de fiecare data cu asalt lumea parfumierilor de profesie. Asta pentru ca Mugler, un designer si fotograf ce a rasturnat lumea modei in anii ‘80 si ‘90 cu creatiile sale, a reusit sa determine introducerea unei noi categorii de mirosuri de parfum – “gourmand”, ce evoca ingrediente si produse culinare.

Primul sortiment de aceasta natura lansat pe piata a fost intitulat Angel, acesta devenind un accesoriu de marca pentru barbati si femei, gratie esentelor extrem de dulci si a notelor gourmand impunatoare. Succesul acestei sticle a fost recompensat in 2007 cu introducerea sa in Muzeul Celebritatilor Premiilor Fifi (cel mai prestigios eveniment de premiere a industriei parfumurilor).

Prima sticla de parfum pentru barbati de la Thierry Mugler a fost lansata in 1996 si poarta numele A*Men. Are note calde de condimente, cu tonuri dulci si caramel, pastrand reteta esentelor olfactive care amintesc de elemente gastronomice. Un alt best-seller ce merita mentionat este Alien, o nuanta florala cu note de ambra si elemente lemnoase, lansata in 2005 intr-o sticla mov, cu un design deosebit.

Parfumurile si articolele vestimentare care ies din mainile designerului Mugler imbina fantezia cu extravaganta si experimenteaza intr-o directie futurista, in care creativitatea are rolul suprem. In acelasi timp, in lumea Mugler, luxul reprezinta scopul final, dupa cum spune insusi designerul: “Luxul e libertatea de a deveni altceva sau altcineva, placerea de a te face cunoscut fara a te dezvalui intru totul.”

Compania de renume mondial are in portofoliul sau atat produse cosmetice si parfumuri, cat si linii de accesorii si imbracaminte. Se distinge drept unul din brandurile de lux ale lumii, fiind detinut de congoleratul de branduri de lux LVMH, din care face parte si Dior.

Afacerea lansata in 1952, intr-o perioada de boom ecomonic in industria produselor de frumusete si fashion, a pornit de la ideea designerului parizian Hubert de Givenchy. Prima sa colectie intitulata Les Separables, formata din bluze cu maneci bufante si fuste plutitoare, a primit aprecierea intregului cerc de critici de moda de la acea vreme, propulsand creatorul in randul celor mai faimosi designeri de haine pret-a-porter (gata de purtat).

Linia de parfumuri a debutat in 1957 cu L’Interdit, caracterizat prin esente florale si lemnoase, inspirate de legendara actrita Audrey Hepburn, client fidel si ambasador al companiei. Doi ani mai tarziu a fost lansat pe piata primul produs pentru barbati, Monsieur de Givenchy, cu note aromatice si de citrice, fiind destinat spre a fi purtat ziua.

In prezent, succesul brandului continua, iar aprecierea pentru mirosuri clasice precum Amarige si Xeryus nu a scazut. In plus, noi colectii cu note fructate si florale, pentru publicul tanar, promovate de celebritati precum Justin Timberlake si Liv Tyler, continua sa aduca lauri acestei binecunoscute companii.

 

 


Alte produse recomandate, momentan indisponibile

 

Dolce & Gabbana Pour Femme Intense

 

3Cea mai frumoasa apa de parfum de la Dolce Gabanna este un subiect controversat, deoarece celebra casa e moda a lansat numeroase parfumuri iconice in multele decade de existenta. Pour femme intense este varianta mai concentrata la Pour femme si a fost lansat in 2013. Aroma sa este puternica, senzuala si feminina, fiind special creata pentru femeile care doresc sa intoarca priviri cand trec pe strada.

Pour femme intense se deschide cu note de neroli si mandarine verzi, mijlocul este compus din tuberoze si flori de portocale, iar baza include lemn de santal si inconfundabilele marshmallows (nalbe). Rezultatul este un parfum dulce, gurmand dar sexy datorita notelor florale profunde. Culoarea sticlutei se potriveste perfect cu aceasta aroma si intensitatea sa – nu chiar un roz simplu, feminin si imatur, ci un bordeaux intens, potrivit femeii increzatoare in propria senzualitate.

Remanenta acestui parfum este mare, de peste 6 ore, iar proiecta sa este considerabila – este un parfum care va intoarce capete, asa incat este mai potrivit pentru seara. Fiind atat de dulce si intens, este foarte potrivit pentru iarna, mai ales daca te-ai plictisit de notele condimentate tipice acestui anotimp.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Dolce & Gabbana, varianta mai intensa a uneia dintre aromele lor celebre.

Lansat in 2013, asa incat exista o sansa mare sa mirosi unic in cercul tau de cunostinte.

Aroma dulce, florala, feminina si senzuala.

Remanenta si proiectie crescute; un parfum ce nu trece neobservat.

 

Dezavantaje:

Este foarte intens si dulce, incat aroma sa poate fi covarsitoare pentru unele persoane.

 

 

Gucci Premiere

 

4

Pe langa vestimentatia de podium, Gucci produce si o serie de parfumuri diverse si populare in ultimii ani. Asa cum este cazul si in fashion, Gucci se impune in lumea parfumurilor prin creatii pretioase, luxoase si elegante, care ofera purtatoarelor ceva unic. Gucci Premiere este un parfum ce isi propune sa scoata in evidenta starul din fiecare femeie. Purtand aceasta aroma, trebuie sa te simti mereu pe covorul rosu.

Acest parfum are o aroma floral-citrica, care reuseste insa sa se mentina sofisticata si eleganta si mai putin fresh sau tinereasca. O aroma puternica de bergamota deschide acest parfum, notele sale de mijloc fiind de flori albe si flori de portocal, iar baza este lemnoasa, in combinatie cu patchouli. Per total, notele nu dau neaparat senzatia de „wow”, dar sunt foarte placute si usor de purtat.

Remanenta sa este medie si multe utilizatoare relateaza ca desi ele nu mai simt parfumul dupa cateva ore, inca primesc complimente legate de el. Ce i se reproseaza acestui parfum este o discrepanta intre ambalaj si continut: sticluta fiind aurie, te-ai astepta la un parfum puternic, dulce si inconfundabil, pe cand Gucci Premiere ofera o experienta putin mai subtila. Iti recomandam sa-l porti in timpul zilei, in orice anotimp; cu o pulverizare mai generoasa, poti atinge o aroma suficient de puternic si sexy pentru seara, dar acest lucru este limitat si de caracteristicile pielii tale.

 

Avantaje:

Apa de parfum de la Gucci.

Aroma floral-citrica, eleganta si sofisticata.

Nu este foarte intens sau evident si este „buildable”, ceea ce il face potrivit pentru numeroase ocazii.

Sticluta aurie, cu lantisorul in jurul capacului, are un aspect foarte luxos, fara a fi opulenta.

Lansat in 2012, asa incat este o aroma destul de noua, care nu are inca foarte multe fane.

 

Dezavantaje:

Desi o aroma foarte placuta, nu este chiar „inconfundabila” si probabil nimeni nu va recunoaste parfumul – ceea ce poate fi si un avantaj, deoarece il poti transforma in aroma ta specifica.

 

 

Jasmin Noir, Bvlgari

 

6 apa-de-parfum-jasmin-noir-100-ml_355_1

Jasmin Noir a fost lansat in 2012, si deja unele voci spun ca este cea mai frumoasa apa de parfum de la Bvlgari. Aroma a fost creata pornind de la dualitatea notelor feminine si masculine; desi iasomia este un ingredient de baza comun in lumea parfumurilor, acest produs o prezinta intr-o lumina cu totul noua.

Principala nota de varf a acestui parfum este cea de gardenia, „inima” sa este compusa din migdale si iasomie, iar baza este mai generoasa in ingrediente, incluzand boabe de tonka, chihlimbar, lemn-dulce, patchouli, mosc si alte note lemnoase.

Pe scurt, poate fi descris ca un parfum al florilor albe in combinatie cu note picante, iasomia fiind mereu prezenta. Iti recomandam aceasta apa de parfum in special pe perioada iernii, fiind o aroma puternica si condimentata, prea intensa pentru zilele calduroase de vara. Remanenta si proiectia sunt ambele foarte bune, dar experienta ta poate sa difere, datorita caracteristicilor specifice ale pielii tale.

 

Avantaje:

Cea mai frumoasa apa de parfum de la Bvlgari, din ultimii ani – lansata in 2012.

Aroma puternica, florala si condimentata, bazata pe iasomie.

Aroma perfecta pentru toamna si iarna.

Remanenta crescuta si proiectie mare; este o aroma aparte ce probabil va fi remarcata de catre cei din jur.

 

Dezavantaje:

Iti recomandam acest parfum doar daca iti place mult iasomia, aceasta nota fiind foarte pregnanta, desi invaluita in arome diferite.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta despre
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 voturi, media: 5.00 din 5)
Loading...
DMCA.com Protection Status