Cel mai bun aditiv pentru ulei de motor diesel

Am modificat articolul ultima data pe: 21.08.18

 

Cum aleg cei mai buni aditivi pentru ulei de motor diesel

 

Daca aveti o masina cu motor diesel si doriti sa ii prelungiti durata de functionare, dar si sa ii optimizati performantele, atunci ar fi bine sa optati pentru un aditiv de ulei. In acest ghid vi se va prezenta modul in care puteti face cea mai buna alegere din aceste substante disponibile pe piata. Veti vedea factorii care diferentiaza intre un aditiv sau altul, pentru a putea cumpara cel optim pentru masina pe care o conduceti, iar la final, cateva produse ce se pot comanda online vor fi descrise in detaliu.

 

 

]Un aditiv pentru ulei de motor diesel, la un pret bun, are beneficiul de a imbunatati randamentul motorului masinii dumneavoastra, dar si de a scade nivelul emisiilor de noxe. De fapt, cele doua aspecte sunt conectate intre ele, intrucat un consum mai mic automat se reflecta in mai putina poluare de catre vehicul. Pe scurt, acesti aditivi sunt diverse solutii chimice care amelioreaza calitatile lubrifiantului: vascozitatea sa creste, elementele motorului sunt mai bine protejate, si astfel se obtin performante mai inalte si o durata de viata mai lunga a masinii.

Multe pareri despre cei mai buni aditivi pentru ulei de motor diesel subliniaza importanta cunoasterii tipurilor de produse din comert. Astfel, avem aditivi axati in principal pe curatarea si protejarea sistemelor de injectie, pe cand altii sunt proiectati pentru prevenirea problemelor ce pot aparea in timpul iernii, cand motorina se poate gelifica.

Avem si aditivi care cresc cifra cetanica (sau CC) din combustibil, ceea ce o sa duca la o utilizare optima a motorului, cat mai aproape de specificatiile din fabrica. Masinile diesel sunt proiectate pentru a functiona cu o anumita cifra cetanica, iar daca motorina nu are aceasta valoare, consumul si uzura vor creste. Prin urmare, un produs pentru CC este foarte folositor, mai ales la masini vechi. In Romania, se gaseste combustibil cu CC de 51-55, dar daca aceasta depaseste 60 (dupa aplicarea aditivului), arderea va fi incompleta, deci se va evita asa ceva.

Iata si cateva produse bine cotate, care va vor face alegerea mai rapida:

 

 

Modele recomandate in 2018

 

 

Fuel Saving Kit

 

Acest tratament pentru ulei promite imbunatatiri pronuntate in randamentul si durata de viata a motorului. Pe lista cu efecte sunt trecute reduceri ale consumului cu 10 pana la 15 procente, reducerea emisiilor de noxe cu pana la 40 procente si cresterea puterii motorului si a vietii filtrelor catalitice.

In acelasi timp, se citeaza si o reducere simtitoare a zgomotului si a vibratiiilor, iar randamentul bujiilor ramane optim. Rezultatele se vad dupa cel putin 100 de kilometri parcursi, dupa 1500 kilometri observandu-se reduceri considerabile de consum, de pana la 15 procente. Este compatibil cu toate tipurile de uleiuri de pe piata, sintetice ori minerale.

Ca dezavantaj, este important sa tineti cont de faptul ca nu toate beneficiile se vor vedea la orice motor, mai ales daca aveti o masina cu un grad de uzura ridicat. In acest tip de cazuri, motoarele cu greu se pot imbunatati considerabil, odata ce piesele se uzeaza excesiv. Ca dezavantaj, pretul produsului acesta este relativ mare fata de alti aditivi diesel de pe piata.

 

 

 

Mecatech TC3 Diesel+AFM

 

Kitul de aditivi Mecatech TC3 are ca efecte descrise o reducere in depunerile de pe supape si din sistemul de admisie al motorului, ceea ce va restabili un regim de functionare cat mai similar celui din fabrica. Camera de ardere este curatata, iar consumul de combustibil si emisiile de noxe sunt coborate, in timp ce vascozitatea lubrifiantului este mentinuta la un nivel optim chiar si la rece.

Probabilitatea de contaminare a amestecului ulei-aditiv cu apa scade, si produsul este compatibil cu orice sistem de injectie Diesel: TDi, HDi, ori Cdi TCDi. Se recomanda administrarea o data pe an, ori la fiecare 25.000 de kilometri. Ca avantaj, pretul este destul de mic, iar efectele prezentate in eticheta de descriere sunt atractive fara a fi exagerate.

Prin urmare, ca si in cazul celorlalti aditivi, nu este indicat sa va asteptati sa faca minuni daca aveti o masina al carui motor are un grad de uzura foarte ridicat. In aceste situatii, schimbarea pieselor (ori chiar a masinii) este de preferat, daca doriti sa faceti economii pe termen lung.

 

 

 

STP Oil Treatment Diesel

 

Pe piata se poate gasi un numar destul de mare de tratamente de toate felurile si la toate preturile. Un aditiv pentru ulei de motor diesel ieftin si bun este STP Oil Treatment Diesel, care contine o formula proprie ce imbunatateste toate atributele lubrifiantului pe care il folositi.

Scopurile acestui produs sunt legate de contracararea uzurii si frictiunii dintre piese, totodata contribuind si la scaderea oxidarii metalului. In compozitia sa, tratamentul contine si dispersanti care contribuie la contrabalansarea fenomenului de diluare a uleiului cu motorina. Este si usor de aplicat, sticla de 300 mililitri turnandu-se in 6 litri de lubrifiant, fiind compatibil cu orice tip de motor diesel de pe piata.

Pretul accesibil, desi de regula un avantaj, poate descuraja unii potentiali cumparatori, acestia considerand ca produsele mai scumpe vor fi mai eficiente in imbunatatirea randamentului motoarelor. Insa pentru cei nepretentiosi care doresc un plus de performanta, tratamentul acesta este o optiune foarte dezirabila.

 

 

 

 

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...