Cel mai bun home cinema

Am modificat articolul ultima data pe: 28.03.24

Sisteme Home Cinema – Opinii si Recenzii in 2024

Sonorizarea televizoarelor, indiferent cat de elaborata ar fi, tot va duce lipsa unor incinte acustice mari si a unui numar suficient de canale pentru a genera sunetul surround de la cinematograf. Astfel, cinefilii si nu numai vor aprecia atasarea unui sistem extern de sunet, iar echipamentele Home Cinema exact asta ofera, pe langa posibilitatea redarii multimedia de pe discuri Blu-Ray, DVD sau de pe alte mijloace externe de stocare. In ceea ce priveste recomandarile noastre pentru anul curent, unul din cele mai atractive sisteme Home Cinema este Bose Lifestyle LS-600, care nu utilizeaza fire intre cele 5 boxe ale sale, fara a sacrifica nimic din calitatea sonora specifica acestui gigant in industria inaltei fidelitati. O a doua recomandare, pentru cei ce dispun de buget mai limitat, este Panasonic SC-BTT465EG9, cu o putere impresionanta (1000 de Wati muzicali) si posibilitatea conectarii rapide (one-touch) cu telefonul sau cu tableta de pe care doriti sa transmiteti muzica prin Bluetooth.

Tabel comparativ

Plusuri
Minusuri
Concluzie

Cel mai bun!

BOsE Lifestyle BS-600
Click aici pentru pret! Vezi Pretul Aici

Nu utilizeaza cabluri, prin urmare aspectul in camera de vizionare va fi mult mai aerisit, iar instalarea foarte rapida, fara multe batai de cap pentru a ascunde fire. Calitatea sonora este un punct forte al brandului, iar in aceasta privinta nu prea exista obiectii din partea cumparatorilor.

Pretul - diferenta dintre cat costa acest sistem, comparativ cu un Home Cinema obisnuit, este de circa zece la unu. Prin urmare, doar cei care chiar dispun de fonduri serioase se pot orienta catre el.

Foarte multi audiofili cunosc faptul ca performanta si calitatea sunt sinonime cu anumite branduri. Acest sistem Home Cinema se adreseaza celor mai exigenti dintre ei, iar multitudinea de functii, aplicatii si conexiuni nu lasa dubii in privinta binemeritatului loc fruntas pe care il ocupa.

A 2-A OPTIUNE!

Panasonic SC-BTT465EG9

La 1000 de Wati putere muzicala, va satisface si cumparatorii care doresc sa dea petreceri. In plus, permite o conectare one-touch cu tableta sau cu telefonul, daca doriti sa redati muzica de pe acestea.

Satelitii din spate nu au picioarele proprii de sustinere, precum cei din fata. Prin urmare, va trebui ori sa le gasiti un loc pe un raft, ori sa ii atarnati de tinte in perete, pentru a sta la nivelul potrivit.

Este una din cele mai bune recomandari de buget, un model care nu face rabat de la functionalitati si care permite conectarea si redarea de pe un numar foarte mare de gadget-uri, inclusiv prin streaming de pe browserul propriu.

A 3-a Optiune!

Samsung Ht-J5150

Toti cei patru sateliti ai sistemului sunt de tip picior, inalti, transmitand astfel sunetul la inaltimea potrivita vizionarii. Produsul are, de asemenea, fire foarte lungi (peste 10 metri), prin urmare puteti sa il plasati si in saloane intinse.

Puterea sistemului a fost citata ca un dezavantaj, cei 450 de Wati muzicali fiind relativ putini fata de alte modele, care pot depasi 1000 de Wati muzicali.

Multitudinea functiilor este laudabila, pentru acest sistem Home Cinema. Chiar daca, potrivit unora, puterea lasa de dorit, disponibilitatea unui egalizator grafic este foarte binevenita pentru cei care tin la calitatea sunetului. Usurinta in instalare este un alt avantaj notabil, atractiv in special pentru cei ce nu au mult mobilier in living.

Pareri despre cele mai bune Home Cinema

Bose Lifestyle Ls-600

Daca doriti sa cumparati cele mai bune Home Cinema de pe piata, ar trebui sa fiti constienti ca orice produs de calitate a fi comercializat la un pret pe masura. Bose Lifestyle Ls-600 exceleaza la toate capitolele, insa este si foarte scump.

Ce justifica acest pret? In primul rand, putem cita absenta cablurilor: toate conexiunile intre  panoul de control si cele cinci boxe sunt wireless, dar calitatea sonora a semnalului nu se pierde, fiind apropiata cu cea transmisa de cele mai scumpe cabluri audio de pe piata. Conectivitatea este un al doilea motiv pentru care acest produs scump – puteti transmite si prin wireless dar si prin Bluetooth muzica, in special daca folositi aplicatia inclusa Soundtouch.

Beneficiati si de 6 intrari HDMI, conexiuni digitale audio optice, intrari analogice si digitale, porturi de date, conexiune USB pentru update-uri si iesire pentru casti. Include servicii Deezer si Spotify, acum si decodoare Dolby Digital, Digital Plus si Dolby TrueHD. Chiar daca nu exceleaza ca dimensiuni puterea muzicala este iesita din comun la acest sistem: in total componentele aduna 1600 de Wati!

Avantaje:

Pentru multi, s-ar putea sa fie cel mai bun Home Cinema al momentului, mai ales cand vine vorba de calitatea sunetului.

Include servicii Deezer si Spotify, precum si conectivitate Bluetooth si wi-fi cu orice gadget.

Nu utilizeaza cabluri intre boxe, toata transmisia fiind fara fir!

La o putere muzicala totala de 1600 de Wati, este pe departe unul din cele mai puternice sisteme de sunet de pe piata.

Dezavantaje:

Se vinde la un pret foarte ridicat, dat fiind brandul si constructia de calitate deosebita a sistemului.

Panasonic sC-Btt465EG9

Si acest Home Cinema de la Panasonic se bazeaza mult pe transmisia de muzica prin Bluetooth ca strategie de marketing. Asta va atrage foarte multi clienti ce pun accent pe absenta firelor, atunci cand asculta muzica. Conexiunea se face foarte rapid, printr-o singura miscare astfel de fiecare data cand doriti sa ascultati muzica, decodorul va recunoaste telefonul sau tableta dumneavoastra.

Totodata, pe langa boxe, include si un Blu ray player in sistem, poate reda continut despre formatele DVD, CD si Blu-Ray Disc, precum si fisiere media de pe stick-uri: formate foto JPEG si MPO, video XviD, MKV si AVCHD, iar ca formate audio, reda MP3, AAC, WAV si WMA. Include si port HDMI precum si intrare audio Jack. In plus, se poate conecta la internet conexiune LAN, redand muzica sau continut media de pe Youtube ori de pe alte site-uri.

Sistemul include 4 sateliti, un centru si un subwoofer, puterea totala a acestora fiind de 1.000 de Wati (muzicala). Satelitii nu sunt oferiti cu picioare proprii de sustinere, prin urmare va trebui sa ii plasati pe suporturi de perete, rafturi sau suruburi, ca acestia sa stea la nivelul potrivit pentru auditie.

Avantaje:

Permite streaming de pe orice gadget, prin conexiune Bluetooth.

Include posibilitatea de a reda muzica de pe stick-uri, precum si fisiere video sau fotografii.

Se poate conecta si la internet, prin LAN, pentru redarea de pe diverse site-uri de playback media.

Unitatea centrala include Blu-Ray player, pentru acest tip de formate, insa si pentru redarea de pe CD-uri audio sau DVD-uri.

Dezavantaje:

Satelitii nu au picioare proprii, prin urmare va trebui sa ii plasati la nivelul dorit fie prin agatarea de suruburi in pereti, fie pe rafturi sau alte suporturi.

Samsung Ht-J5150

In anii recenti, compania coreeana Samsung si-a facut un nume destul de bun in domeniul productiei si vanzarii de televizoare. Totodata, s-a lansat si in productia de diverse accesorii, precum sistemele de sunet Home Cinema. Modelul prezentat aici include un subwoofer, 4 sateliti, fiecare cu suport propriu de amplasare pe podea, si o boxa centrala. Software-ul inclus in pachet ofera si unul egalizator pe 5 benzi, pentru a putea regla intensitatea frecventelor ascultate.

In plus, centrala este si un Blu ray player, care poate reda muzica si de pe formate DVD sau CD audio. Printre formatele ce pot fi redate de pe stick-urile USB, mentionam fisierele DivX video si WMA, respectiv WMV pentru audio. Posibilitatea de a asculta posturi de radio este si ea disponibila, inclusiv functia RDS pentru afisarea informatiilor scrie pe display, la un post ales.

Ca porturi, include un port USB, o intrare audio optica, un port HDMI si o intrare jack. Ofera 490 de Wati de putere audio, iar cablurile boxelor sunt foarte lungi, fiecare avand peste 10 metri lungime. Un alt avantaj este ca meniul are si varianta in limba romana, iar conexiunea optica a fost laudata extensiv de cumparatori pentru calitatea ridicata audio pe care o ofera.

Avantaje:

Include player media de discuri CD audio, DVD si Blu-Ray, pe langa posibilitatea redarii a diverse fisiere de pe stick.

Ofera si egalizator grafic pe cinci benzi, pentru reglarea frecventelor transmise.

Cei patru sateliti surround sunt inalti, cu picior propriu – astfel, ii puteti amplasa pe podea, ei ajungand la nivelul urechilor utilizatorului, atunci cand acesta sta jos.

Functia Crystal Amp Pro imbunatateste considerabil calitatea sunetului, chiar daca sursa de semnal este slaba.

Dezavantaje:

Chiar daca este un sistem Home Cinema, la un pret bun, puterea sa lasa de dorit, daca este sa o comparam cu a altor modele concurente.

Sony BDVE4100.CEL

Firma japoneza Sony, prin prestigiul si istoria sa in domeniul audio, nu avea cum sa lipseasca din acest clasament. Produsul pe care il vom descrie aici include, in total, sapte elemente: doi sateliti frontali, inalti de 120 de centimetri, cu un design elegant, o boxa centrala, care se va amplasa intre ei, doi sateliti de spate (de data aceasta fara picioare proprii, acestia necesitand amplasarea pe mobila, rafturi, ori agatati in cuie pe perete, subwoofer-ul obligatoriu pentru orice sistem Home Cinema, si consola centrala, echipata cu propriul Blu-Ray 3D.

Ca putere, aduna circa 1000 de Wati (putere muzicala), iar conectivitatea Wi-Fi permite streaming-ul de muzica direct de pe internet, ori prin Bluetooth de pe computere personale, tablete sau de pe telefonul dumneavoastra. Tehnologia de imbunatatire a imaginii 3D este unul din principalele atuuri ale acestui sistem de sunet, calitatea cadrelor fiind ameliorata special pentru acest tip de vizionare multimedia.

Bineinteles, veti avea nevoie sa atasati un televizor capabil de redarea filmelor in trei dimensiuni. In privinta reglajelor de sunet, functia de Bass Boost accentueaza frecventele joase, ceea ce este foarte atractiv in special in cazul filmelor. In plus, daca descarcati aplicatia speciala TV SideView si o instalati pe telefon, il veti transforma in telecomanda, prin care puteti controla sistemul de la distanta, fara a fi necesara o telecomanda proprie. Ca dezavantaje, putem sa spunem ca poate fi incomod ca boxele din spate sa nu aiba propriile stative, ele trebuind agatate de perete sau plasate pe rafturi

Avantaje:

Este proiectat pentru a oferi imagini 3D de cea mai buna calitate, daca este conectat la un televizor de acest tip.

Include o aplicatie prin care sistemul poate fi controlat prin telefon.

Design-ul cu aspect de cristal se potriveste cu interioarele moderne.

Include radio, procesoare de sunet Dolby si propriul Broswer, cu serviciu Sony Entertainment Network, pentru acces la media.

Dezavantaje:

Satelitii din spate sunt mici, nu au suport propriu, prin urmare trebuie agatati in cuie sau asezati pe rafturi.

Samsung Ht-J4200

Modelul acesta de Home Cinema, ieftin si bun, de la Samsung, va atrage atentia in primul rand prin faptul ca are doar doi sateliti – acestia fiind cei frontali, bineinteles – iar acestia nu sunt echipati cu propriile picioare. Prin urmare va trebui sa ii amplasati pe stative separate, pe rafturi, ori in tinte, pe perete.

Este un model de buget, insa avantajele ii sunt numeroase: include o aplicatie nativa de la Opera, care ofera acces la peste 250 de aplicatii multimedia separate – prin urmare, va fi usor sa gasiti ce doriti in aceasta privinta. In ceea ce priveste imaginea, acest model se axeaza in special pe imbunatatirea redarii de filme 3D, daca dispuneti de televizoare echipate cu posibilitatea de a le reda. Ca redare de media externe, poate sa decodeze formatul FLaC (atat de adorat de audiofili!), JPEG, DivX, AAC, LPCM, AVCHD, precum si WMA, WMV si MP3. include si tuner radio FM, cu RDs, care afiseaza text despre melodii si emisiuni, precum si decodare Dolby.

Beneficiati si de functii de amplificare a basului precum si a inaltelor, pentru un sunet cat mai clar, iar in materie de conectivitate, se ofera slot-uri USB, HDMI, intrare optica si intrare jack de 3.5 milimetri. Pe langa numarul scazut de boxe (un subwoofer si doi sateliti), putem sa mai mentionam ca dezavantaj si puterea (250 Wati muzicali), care s-ar putea sa fie insuficienta pentru unii cumparatori.

Avantaje:

Este calibrat pentru a reda filme Blu-Ray in 3D, cu o imagine exceptionala.

Serviciul Opera TV ofera acces la peste 250 de aplicatii diferite multimedia.