Intrebari Frecvente

 

Cateva din cele mai populare intrebari cu privire la cumparaturile on-line isi vor gasi raspunsul aici. Continutul va fi mereu completat cu cele mai relevante si utile intrebari pe care le primim pe e-mail sau la departamentul de live-support.

 

Despre Proiect

 

De fapt cumpar de pe clovis.ro?

Raspunsul este NU. Clovis.ro si-a propus sa fie un ghid de cumparaturi, locul de unde te poti informa inainte sa cumperi. Mai multe detalii despre misiunea noastra, poti gasi aici

De unde am certitudinea ca sunteti obiectivi?

Ne-am propus sa devenim cel mai bun ghid de cumparaturi din Romania si nu ne-am putea atinge obiectivul daca nu am castiga increderea vizitatorilor nostri. Nu avem nici un parti-pris si nu ne dorim decat ca vizitatorii nostri sa viziteze magazine ce le ofera cele mai bune produsele in conditii de securitate a datelor personale.

Cum alegeti magazinele a caror produse le promovati?

Pe Clovis.ro veti gasi atat siteuri foarte cunoscute precum Elefant.ro, Emag.ro sau Flanco.ro, dar si magazine mai putin populare. Crearea unui departament care sa se ocupe doar de sortarea magazinelor a fost o prioritate pentru noi. Criteriile pe care le folosim pot fi analizate in detaliu dand click aici.

Daca vreau sa cumpar un produs, dar nu sunt convins, pot sa va cer parerea chiar daca acel produs nu este la voi pe site?

Ne-am gandit si la acest aspect. Intrucat nu putem acoperi toate magazinele PREMIUM de pe piata si nici toate produsele foarte bune, ne oferim sa va ajutam prin intermediul departamentului nostru de LIVE Support. Tot ce trebuie sa faceti e sa dati click pe imaginea de mai jos si unul din colegii nostri va depunde toate eforturile sa va fie de folos.

 

Produse:

Daca un produs nu mi se potriveste il pot trimite inapoi?

Posibilitatea returnarii produsului este unul din criteriile fundamentale. Colegii nostri care triaza magazinele pentru a vi le oferi doar pe cele PREMIUM le exclud din start pe cele care nu corespund. Daca ne-a scapat cumva vreunul ( ceea ce nu credem avand in vedere si feedbackul continuu pe care il primim si de la vizitatori), te rugam sa ne dai un e-mail.

Daca ma hotarasc sa trimit produsul inapoi cine plateste transportul?

Plata transportului la retur depinde de politica fiecarui magazin, dar si de alte aspecte cum ar fi tipul produsului si pretul acestuia. Acesta e unul din motivele pentru care ne sfatuim mereu vizitatorii sa citeasca atent politicile siteului de pe care fac comanda.

Cum functioneaza service-ul pentru produsele electronice cumparate online; de unde stiu cine il onoreaza si in ce oras?

Marii retaileri cum ar fi cei de la Emag sau Flanco ofera service la sediul lor din fiecare localitate. Daca nu service chiar in acel loc, cu siguranta receptia produsului si efectuarea pasilor urmatori pentru repararea produsului d-voastra.

Daca produsul pe care-l primesc ma nemultumeste, il pot trimite inapoi si sa comand un alt produs?

Magazinele prefera aceasta varianta decat cea a returnarii produsului din motive evidente J Daca din nefericire produsul pe care il primiti nu coincide cu cel din poza de pe site, va rugam sa ne dati un e-mail pentru a investiga problema si a scoate si noi la randu-ne respectivul magazin din lista siteurilor pe care le recomandam.

 

Plata & Confidentialitate

Trebuie sa am neaparat un card bancar?

Cardul nu este obligatoriu, dar e un instrument util intrucat e f.rapid si scurteaza birocratia. Majoritatea MAGAZINELOR PREMIUM pe care le recomandam ofera si varianta platii la primirea coletului.

Ce alte modalitati de plata sunt acceptate?

Dupa cum mentionam si plata ramburs e o varianta in regula. Pentru comenzile mari plata se poate face si prin virament bancar.

Cat de sigure sunt datele pe care le ofer site-ului de unde imi fac cumparaturile?

Dupa cum am scris si in pagina care ne statueaza valorile, TOATE MAGAZINELE PREMIUM care se regasesc pe Clovis.ro efectueaza tranzactii prin intermediul unor platforme foarte bine securizate. Mai multe detalii puteti citi mai jos.