Cele mai bune casti audio

Am modificat articolul ultima data pe: 28.03.24

Casti audio – Opinii si Recenzii in 2024

Cand esti o persoana activa, pasionata de muzica si de podcast-uri, nu iti poate lipsi o pereche de casti audio bune. Daca si tie iti creeaza confuzii multitudinea de modele din comert, si tot ce vrei e sa stii care e cea mai buna alegere pe care o poti face, in materie de casti, fie ca le folosesti la sport, la gaming, la concerte sau la relaxare, avem un raspuns pentru tine: JBL T450BT. Nu doar ca sunt fabricate de un producator cu experienta vasta in domeniu, insa au preponderent recenzii pozitive, in principal datorita calitatii audio oferite si a bass-ului profund. E un model on ear, confortabil de purtat, care se conecteaza prin Bluetooth si prin intermediul caruia poti prelua apeluri telefonice. Are butoane prin care poti controla muzica, difuzorul are un diametru de 32 mm si, la o singura incarcare, poti ascula pana la 11 ore. Daca nu e momentul sa investesti intr-un produs de marca, si preferi ceva mai accesibil, avem o a doua propunere pentru tine: A+ SBG1.

Tabel comparativ

Plusuri
Minusuri
Concluzie

Cele mai bune!

JBL T450BT
Click aici pentru pret! Vezi Pretul Aici

Casti on ear cu conexiune Bluetooth, care se remarca prin difuzoare mari, de 32 mm, si o calitate audio superioara, marcata de un raspuns in frecventa larg si un bass puternic, dotate cu microfon, astfel ca poti prelua apeluri telefonice, avand butoane de la care poti controla muzica redata, si cu o autonomie de invidiat, de aproximativ 11 ore de ascultare, la o singura incarcare.

Vorbim de un produs de firma, foarte popular si apreciat de catre audiofili, astfel ca si pretul e pe masura performantelor.

Daca iti doresti casti de care doar DJ-ii se mai bucura, si nu vrei sa compromiti frumusetea melodiilor preferate, vei opta pentru acest produs.

A 2-A OPTIUNE!

A+ SBG1

Casti audio din categoria \\\"ieftin si bun\\\", ce pot fi conectate prin Bluetooth sau prin fir cu terminatie jack 3,5 mm, cu un sunet mai mult decat decent, cu autonomie de pana la 8-9 ore si chiar mai mult, facute din materiale de calitate, confortabile chiar si dupa cateva ore de purtat, de pe care poti prelua apeluri telefonice si care au un format pliabil, pentru a le transporta mai sigur.

Au microfon, pentru a putea purta apeluri telefonice, insa acesta nu atenueaza zgomotul ambiental, astfel ca nu asigura conversatii clare.

Pretul de cumparare, fiabilitatea si optiunile ce usureaza utilizarea sunt doar cateva dintre aspectele ce recomanda acest produs.

A 3-a Optiune!

Sony WH-CH500B

Autonomia de pana la 20 de ore pe care o ofera bateria evidentiaza acest model in gama de oferte, iar la asta adaugam si posibilitatea de conectare prin wireless sau NFC, butoanele multifunctionale de pe care poti controla muzica redata, poti prelua si initia apeluri telefonice, dar si designul pivotant si constructia de calitate, fiind un model extrem de practic si de avantajos.

Exista unii cumparatori care sustin ca si setat la un nivel maxim, volumul oferit nu e satisfacator.

Casti DJ on ear, cu design pivotant, care te vor insoti in momentele in care vrei sa te retragi in muzica preferata, disponibile la un pret bun.

Pareri despre cele mai bune casti audio

JBL T450BT

JBL pune la dispozitie unele dintre cele mai bune casti audio existente in comert, apartinatoare segmentului Dj. Modelul are un design cu banda de sustinere on ear, astfel ca e confortabil pe urechi. De asemenea, il poti conecta la telefon sau alt gadget compatibil Bluetooth, iar conexiunea se poate realiza si de la o distanta de 4-5 m. Insa ceea ce e si mai important e calitatea sunetului, remarcandu-se in principal bass-ul profund, care confera dinamicitate melodiilor, indiferent de tipul de muzica ascultat (frecventa de raspuns de 20 – 20000 Hz).

Pe casca sunt dispuse butoane, prin intermediul carora vei putea controla volumul sau ordinea melodiilor (play/pause si wind/rewind). Un alt aspect care te va incanta, mai ales daca vei dori sa folosesti castile in timp ce te antrenezi la scoala sau chiar si cand mergi pe strada si asculti podcast-ul favorit, e functia microfon. Prin intermediul acesteia, vei putea prelua apelurile telefonice de pe smartphone, fiind infinit mai convenabil.

Difuzoarele au diametrul de 32mm. Trebuie spus ca ele nu vor acoperi intreaga ureche, astfel ca persoanele care poarta ochelari, de pilda, vor fi multumite. La o reincarcare completa, care poate dura in jur de 2-3 ore, conform spuselor unor utilizatori, te vei bucura de o autonomie de pana la 11 ore (unii cumparatori mentioneaza ca dureaza mai mult), ceea ce iti asigura muzica neintrerupta pentru cel putin doua zile, la serviciu.

Avantaje:

Casti audio bluetooth, care iti permit sa te misti liber, fara a fi constrans de lungimea firelor.

Sunt fabricate de unul dintre cei mai apreciati producatori din domeniu.

Au butoane de control si microfon incorporat – poti prelua apelurile telefonice.

Sunt confortabile, multumita formei lor si difuzorului mare de 32 mm.

Au autonomie indelungata – 11 ore de ascultare continua, la o singura alimentare.

Dezavantaje:

Fiind un produs de firma, performant, va trebui sa investesti mai multi bani.

A+ SBG1

Castile audio Bluetooth A+ SBG1 sunt recomandarea noastra, in cazul in care ceea ce te intereseaza e un model on-ear, cu care sa asculti muzica zilnic. Avand in vedere pretul avantajos, te poti astepta la un sunet cel putin decent, conform recenziilor lasate de alti cumparatori. Un aspect care le diferentiaza pe piata este posibilitatea de a le conecta prin Bluetooth, dar si prin cablul. Astfel, aceste casti audio wireless sunt livrate cu un cablu cu terminatii jack 3,5 mm, iar cand nu ai baterie si vrei totusi sa asculti muzica, le poti conecta la telefon prin fir. In ceea ce priveste conexiunea wireless, aceasta se poate realiza de la o distanta de aproximativ 8 m.

Un alt plus este volumul crescut. Pe partea stanga a castilor vei gasi patru butoane, doua in fata, pentru play/pause si answer/power, iar alte doua pe spate, de la care poti controla sunetul (+ volume/next si – volume/last). Se pare ca controlul acestora da ceva batai de cap utilizatorilor, in sensul ca e necesara o apasare lunga pentru a reda alta melodie si o apasare scurta pentru a modifica volumul, ceea ce poate crea confuzii.

Folosesc o baterie fiabila, de tipul Li-Ion, cu o autonomie de 8-9 ore, insa sunt suficiente 20 de minute de incarcare pe fuga, pentru a asculta o ora de muzica, in drumul spre si de la serviciu. Daca nu sunt conectate la un dispozitiv, dar si daca sunt conectate, dar nu ai pornit muzica, castile se vor inchide, salvand din energia bateriilor. De asemenea, in pachet gasesti un cablu micro USB pentru incarcare. Au microfon, insa vei avea parte de convorbiri clare doar daca te afli in medii cu zgomot redus. Atrage si prin aspect, modelul fiind realizat dintr-un plastic catifelat, in timp ce pernutele sunt moi si confortabile, chiar si atunci cand porti ochelari

Avantaje:

Casti audio, ieftine si bune.

Permite conexiune wireless, de la o distanta de pana la 10 m.

Daca doresti o conexiune mai stabila, ai posibilitatea si de a le lega prin fir jack 3,5 mm.

Au butoane laterale si microfon, astfel ca poti prelua apeluri telefonice si chiar modifica volumul.

Se restrang intr-un mod compact, pentru un transport mai usor si mai sigur.

Au difuzoare mari ce atenueaza zgomotul ambiental.

Dezavantaje:

Conform unor cumparatori, microfonul lasa de dorit, daca te afli in spatii zgomotoase, caci interlocutorul va auzi toate sunetele din jur.

Sony WH-CH500B

Sony WH-CH500B este o recomandare pe care o facem cumparatorilor interesati de o pereche de casti on-ear, care sa ofere autonomie mai mare decat media. Modelul de fata poate oferi pana la 20 de ore de ascultare continua, iar pentru asta fiind suficiente in jur de 2-3 ore de incarcare a bateriei. Bateria este de tipul Li-ion, unele dintre cele mai fiabile, iar pentru incarcare, in set vei primi si un cablu cu mufa micro USB.

In cazul in care calitatea audio e un alt aspect in functie de care vei cumpara, afla ca produsul ofera performante decente, emitand un sunet echilibrat, in care nu predomina un bass prea heavy sau medii si inalte prea ascutite. Asadar, daca asculti preponderent muzica de studio, in care nu ai nevoie de un bass puternic, vei fi satisfacut de sunetul oferit de casti. Si acest model se conecteaza, la un smartphone, la o tableta sau orice alt gadget compatibil, prin intermediul wireless, neavand fir, astfel ca tu te vei putea misca prin casa, fara a tine cont de lungimea unui cablu de conexiuni. De mentionat ca are si optiune NFC, conexiunea realizandu-se la fel de rapid si de simplu.

Castile au trei butoane dispuse la indemana si care se integreaza in design, aratand de calitate. De la acestea vei putea initia comenzi de tipul control volum, schimbat melodie, play/pause, on/off. Tot prin apasarea butonului de redare de pe casti poti activa asistentul vocal in Android 2 sau iOS, asa incat sa apelezi persoane din lista telefonica. Evident, ai posibilitatea si de a prelua apeluri.

Avantaje:

Casti audio la un pret bun, marca Sony.

Ofera autonomie de pana la 20 de ore.

Se poate conecta prin wireless sau NFC.

Au constructie pivotanta – nu ocupa mult spatiu si le poti transporta usor.

Are microfon si poti raspunde la apelurile telefonice.

Modelul e disponibil pe nuantele negru, gri si albastru.

Vine cu garantie de 2 ani.

Dezavantaje:

Nivelul maxim de volum pe care castile il ofera nu e satisfacator pentru toti cumparatorii.

Beats EP by Dr. Dre On-ear

In cazul in care nu faci compromisuri in ceea ce priveste felul in care se aude muzica ta preferata si pe care o asculti constant la casti, si cauti acel sunet de bass profund si rotunjit, specific Beats by Dr. Dre, nu-ti ramane decat sa cumperi cea mai buna casca audio pe care o ofera producatorul. Daca urmaresti si un raport calitate-pret corect, atunci s-ar putea sa apreciezi oferta de fata. Utilizatorii care au lasat recenzii la acest produs se declara multumiti de calitatea audio, precum si de faptul ca izoleaza zgomotele din exterior, astfel ca vei auzi muzica clar, chiar daca te afli in trafic sau intr-un loc aglomerat.

Totusi, trebuie sa cunosti si alte caracteristici tehnice ale acestui model de casti, iar faptul ca ele sunt prevazute cu fir e unul dintre ele. Astfel, pe de o parte, va trebui sa tii telefonul mobil asupra ta, caci lungimea firului iti va conditiona libertatea de miscare. Pe de alta parte, nu trebuie sa-ti faci griji pentru slaba conexiune sau pentru faptul ca ramai fara baterie. In plus, cablul e destul de lung, astfel ca vei avea parte de un oarecare confort in timpul purtarii.

Modelul e cu banda (e ajustabila, pentru a o regla pe circumferinta capului tau), on-ear, are microfon pentru preluarea telefoanelor primite, iar purtarea e destul de confortabila. Astfel, le poti lua cu tine si cand faci jogging, si nu vei avea probleme. In plus, are in componenta otel inoxidabil, ceea ce le mareste durata de viata si iti da incredere ca investesti intr-un produs fiabil.

Avantaje:

Casti audio Beats EP by Dr, ce ofera performante audio superioare.

Au o constructie solida, de calitate, cu banda de sustinere intarita cu otel inoxidabil.

Au capacitatea de a izola zgomotul din exterior.

Poti prelua apeluri telefonice.

Includ certificat de garantie valabil pentru 2 ani.

Dezavantaje:

Nu pot  fi pivotate, iar cablul nu e detasabil, ceea ce ingradeste putin libertatea de miscare a utilizatorului.

Skullcandy Ink’d Negru

Pentru persoanele care prefera utilitatea modelelor care se poarta intraauricular, aceste casti audio in-ear Skullcandy Ink’d (cu microfon, bluetooth etc.) pot fi o optiune la indemana. Nu doar ca sunt mai practice, cand vine vorba de purtat in timpul unei activitati sportive, cum e joggingul sau chiar trasul la aparate fitness, insa sunt mai confortabil de utilizat pe timp de iarna, caci poti purta caciula, o gluga sau chiar casti de protectie pentru urechi. In plus, daca folosesti ochelari, nu vei mai simti disconfort in jurul urechilor, dupa cateva ore de purtat.

Insa ceea ce recomanda aceste casti, pe langa costul scazut, este calitatea audio mai mult decat decenta, iar utilizatorii cu experienta sustin ca ofera un bass puternic si claritate la restul sunetelor, adica exact ceea ce iti doresti de la o pereche de casti ieftine. Mai mult, dupa un tuning atent, poti obtine rezultate audio mai mult decat satisfacatoare, la orice tip de muzica ai asculta.

Fiind conectate prin intermediul firului cu mufa jack de 3,5 mm, le vei putea conecta la orice gadget ce are aceasta intrare, fie smartphone, tableta sau laptop. De mentionat ca firul e lung de 1,3 mm si ca e cam subtire, insa, conform utilizatorilor, nu se incalceste. Mai trebuie spus ca modelul e prevazut cu microfon, astfel ca poti pune pauza sau porni muzica, poti controla volumul si ordinea melodiilor, poti primi si initia apeluri telefonice.

Avantaje:

Casti audio Skullcandy, model in-ear, la un pret foarte avantajos.

Le poti conecta la telefonul inteligent, la tableta sau laptop, datorita cablului cu jack 3,5 mm.

Sunt dotate cu microfon – poti face si prelua apeluri.

Le poti cumpara pe negru, rosu si negru sau albastru si negru, in functie de preferinte.

Au garantie de 24 de luni.

Dezavantaje:

Se pare ca aceste casti audio in-ear sunt livrate cu earpad-uri din silicon doar pe marimile S si M, fiind, mai degraba, potrivite pentru adolescenti.

A+ SHG3

De la A+ iti putem prezenta un model de casti care este foarte apreciat de un numar impresionant de utilizatori, primind rating maxim de la peste 70% dintre cei care l-au incercat. La aceasta popularitate, care este reflectata si de vanzari, contribuie si pretul foarte scazut, daca tinem cont ca aceste casti sunt recomandate pentru uz multimedia si ocazional pentru DJ amatori.

Ca design, accesoriul face parte din seria celor on ear, oferind niste pad-uri amortizoare care se aseaza bine pe pavilionul urechii, promitand confort in timp ce sunt purtate, dar si sa izoleze eficient zgomotul provenit din exterior. O banda le uneste, garantand ca sunt indeajuns de robuste. Pentru transport facil, aceste casti audio de pe eMag se pot plia, astfel incat sa ocupe putin spatiu in geanta.

Sub aspect tehnic, remarcam difuzoarele de 40mm, care asigura sunet calitativ, mai ales ca, pe baza sensibilitatii de 102dB putem intui ca se aud foarte bine la volum ridicat. Din pacate, nu sunt perfecte, caci se conecteaza doar prin fir de 1.2m si cu mufa jack de 3.5mm, spre deosebire de modelul de casti audio cu Bluetooth A+ SBG1. In concluzie, suntem de parere ca pretul scuza micile neajunsuri, iar asta o confirma multi dintre cumparatori.

Sony propune un model de casti de tip DJ, foarte apreciat in randul amatorilor de asemenea dispozitive, care in aceasta perioada poate fi achizitionat la un pret economic, fiind astfel accesibil pentru o vasta categorie de potentiali utilizatori.

Modalitatea de conectare a acestor casti audio Sony este cea prin fir, cu ajutorul jack-ului de 3,5 mm, modelul avand telecomanda incorporata pe fir si microfon prevazut pe cablul pentru casti, pentru ca dumneavoastra sa aveti posibilitatea de a prelua apeluri in modul ’’handsfree’’.

Produsul asigura confort in timpul utilizarii, datorita modelului de casca audio, ieftina si buna, cu benzi autoreglabile de fixare pe cap si cupe captusite cu material moale, care acopera intreaga ureche. Puteti sa va bucurati fara restrictii de muzica favorita, deoarece bateria are o durata extinsa de utilizare de 80 de ore, dupa ce a fost incarcata in prealabil. Produsul are un design pliabil si pivotant, astfel il puteti lua oriunde calatoriti, fara sa ocupe mult loc in bagaj.

Daca v-ati propus sa investiti intr-un astfel de dispozitiv si va intrebati ,,Care sunt cele mai bune casti audio?’’, atunci va sugeram sa analizati modelul de fata, deoarece include o serie de caracteristici aparte. Se incadreaza in seria castilor tip Dj profesionale, oferind o claritate exceptionala a sunetului, cu bas precis si profund si note inalte foarte clare.

Modelul are o constructie robusta, fiind realizat din materiale calitative si durabile, iar modalitatea de conectare la dispozitivul dumneavoastra se realizeaza printr-un jack de 3,5 mm, insa pentru adaptabilitate crescuta, in pachetul de achizitie, veti primi si un adaptor de 6,3 mm, dar si 3 cabluri diferite, unul spiralat de 1,2 m si 3 m si unul drept de 1,2 m.

Cupele acestor casti Audio-Technica sunt fabricate din material fin, foarte confortabil la utilizare, de asemenea, acestea ofera o izolare excelenta in medii zgomotoase si pot fi pivotate la 90 de grade. Modelul este conceput incat sa permita o serie de aplicatii audio, precum inregistrare, difuzare, Dj si sunet live.